Edited: 13/03/2016
31. Axelle
Luca's woorden bleven in de lucht hangen. Logan's gezicht bleef ook onveranderd. Ik wou niet dat hij zijn positie zou opgeven voor mij. Luca versterkte zijn greep op mijn nek en ik hapte kort naar adem. " Wat is je antwoord broertje? " Logan keek van Luca naar mij en terug. " De roedel zal je nooit aanvaarden als Alfa. Dat begrijp je toch? "
Luca lachte om wat Logan zei. " Ze zullen geen keuze hebben. Het is mij als Alfa of zij als rogue " Opnieuw was er een korte stilte, voor Logan zich op zijn knieën liet vallen. Zijn blik bleef de hele tijd op ons gericht. " Ik wist wel dat je dom genoeg was om je positie op te geven voor je stomme mate "
Nee wou ik zeggen. Doe het niet Logan. Alleen was er geen weg meer terug zodra hij de woorden zei: " Ik ... Logan, Alfa van The Dark Heart pack geef de Alfa titel door aan mijn halfbroer Luca " Ik voelde een schok door me heen gaan en hapte opnieuw naar adem. Luca liet me op de grond vallen meteen op de grond vallen. Logan was geen Alfa meer. Mijn wolf begon te janken. Ze voelde duidelijk dat een deel van onze energie weg was.
Luca begon hard te lachen. " Veel plezier met jullie twee " zei hij nog, voor hij ervandoor ging. Ik kroop voorzichtig naar Logan toe, die verderop op de grond lag. " Logan? " Ik schudde aan zijn schouders. Na een tijdje ging hij rechter zitten. " Je had nooit mogen ruilen ... " zei ik meteen tegen hem. De tranen begonnen in mijn ogen te staan.
De hele roedel was nu in gevaar. Al mijn vrienden en familieleden. Allemaal door mij. Logan sloeg zijn armen om me heen en drukte me tegen zich aan. " Ik heb alleen wat tijd gekocht Axelle " Ik keek naar hem op. "Hoezo tijd gekocht? " vroeg ik niet-begrijpend. " Ik kan hem wanneer ik wil uitdagen om te vechten voor de titel. Ik ben als Alfa geboren Axelle. Ik ben veel sterker dan hem "
Hij streek een plukje haar achter mijn oor en drukte zijn lippen tegen mijn voorhoofd. " We moeten alleen even op krachten komen. We zijn nu rogues. Alle banden met de roedel zijn doorgeknipt. Dat heeft veel energie gekost " Hij trok me langzaam recht en hij begon bijna meteen te stappen. Waarheen wist ik niet. Ik volgde alleen maar.
" Waarom doet hij dit? Je moet hem wel erg boos gemaakt hebben " Logan zuchtte naast me. " Luca is maar voor de helft de zoon van het Alfakoppel. Daarom had hij geen recht op de titel, ook al was hij de oudste. Ik kan wel begrijpen dat hij zich voorbij gelopen voelt. Alleen kan ik er wel niets aan doen. Het is nu eenmaal de wet "
Logan's hand pakte de mijne vast en hij gaf een kneepje. " Ik ga ervoor zorgen dat alles weer wordt zoals vroeger. Maak je maar niet ongerust " Hij glimlachte naar me. Ik hoopte dat hij gelijk had.
A/N: Volgens mij gaan een paar van jullie Logan dom vinden omdat hij deze keuze gemaakt heeft. Maar hij heeft wel een plan b :p
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
The Omega [#Herschrijven]
WerewolfZij was een Omega, het laagste van het laagste vond hij. Hij onderdrukte haar familie en sloot haar op voor het niet gehoorzamen van zijn bevelen. Later zou hij erachter komen dat hij de grootste fout uit zijn leven had gemaakt. Alles wou hij doe...