61. Logan
Mijn vingers speelden met enkele lokken haar van Axelle. Ze lag nog te slapen op mijn borst. Het deken bedekte haar lichaam maar tot haar middel, terwijl de rest bedekt werd doordat ze tegen mij lag te slapen. Haar armen had ze stevig rond mijn middel gewonden. Vannacht had ik bijna geen oog dichtgedaan. Het leek alsof de adrenaline nog steeds door me heen ging en me wakker hield. Of misschien kwam het gewoon doordat mijn gedachten alle gebeurtenissen van deze nacht bleven herhalen.
Het was me nog steeds een raadsel hoe we hier beland waren. In deze positie dan nog wel. Volgens mij kwam het door wat ze tegen me gezegd had. De manier vooral. Mijn wolf was helemaal door het lint gegaan in mijn gedachten en in een moment van zwakte wist hij mijn lichaam over te nemen. En ja, de rest was al bekend. Dat betekende natuurlijk niet dat ik er spijt van had. Ik hoopte dat dat bij Axelle ook zo was.
Ze kreunde zachtjes en ik zag hoe ze haar ogen opende. De vermoeidheid was duidelijk te zien in haar ogen. Om haar te plagen kietelde ik haar in haar zij. Ze maakte een geluidje en keek me boos aan. Lang hield ze het niet vol. Haar blik veranderde van boos naar verliefd. En gelukkig. Een glimlach vormde zich op mijn gezicht. Ik was blij dat ik haar gelukkig had gemaakt.
Ze duwde zichzelf nog wat meer tegen me aan en probeerde me aan te kijken, wat duidelijk moeilijk ging omdat ze zich absoluut niet van mij wou loslaten. Ik pakte het deken dan maar en trok het een beetje over haar heen. Meteen verdween haar warmte een beetje, doordat ze zich rechter zette. Ik sloeg mijn armen om haar heen en probeerde haar terug dichterbij me te brengen. Ik miste haar warmte nu al. Ik miste het gevoel van haar lichaam dat dicht tegen het mijne lag.
Ze grinnikte om mijn gedrag en gaf me plagend een kus op mijn neus. " Kan ik heel even naar de badkamer? " vroeg ze me. Ik keek haar aan met een pruillip, maar ik wist ook wel dat ik geen andere keuze had dan haar even los te laten. Ze gaf me opnieuw een kus, deze keer op mijn lippen, voor ze het deken rond haar heen sloeg en ermee naar de badkamer liep. " Je weet toch wel dat ik nu niets aan heb hé? " riep ik naar haar. Bijna meteen hoorde ik hoe iets op de grond viel. Wat was ze toch schattig als ze verlegen was.
Ik besloot mijn boxershort van de grond te pakken en hem aan te doen. Zodra ze klaar was in de badkamer zag ik hoe ze voorzichtig de kamer inkeek, om zeker te zijn dat ik toch maar iets had aangetrokken. Toen haar vermoedens eenmaal bevestigd waren, zette ze een aantal stappen en pakte haar kleren van de grond, voor opnieuw in de badkamer te verdwijnen. Een paar minuten later kwam ze, volledig gekleed, de kamer terug in. Ze legde het deken aan het einde van het bed, voor ze zich terug naast mij neerlegde op het bed.
" Volgens mij gaan wij niet meer uit bed komen vandaag " grinnikte ze tegen mijn borst. Ze sloeg haar armen opnieuw rond me heen en ik deed hetzelfde bij haar. Mijn vingers streelden over de huid van haar rug. " Doe nu niet alsof ik de enige ben die daar zin in heeft " Ze verstopte haar hoofd in mijn nek en ik wist meteen dat haar wangen rood geworden waren. " Ik zie je graag, dat weet je toch hé? " Ik voelde hoe ze haar lippen in mijn nek drukte, voor ze zacht in mijn oor fluisterde: " Ik hou ook van jou "
A/N: Dit hoofdstuk had ik gisteren al geschreven om mijn gedachten wat te verzetten.
Vanaf nu ga ik volgens mij ook grotere hoofdstukken schrijven. Vraag me niet waarom haha :p Ik heb er zelf niet echt een reden voor.
Bij 50 votes plaats ik morgen het volgende hoofdstuk :)
Vote/Comment/Vote
JE LEEST
The Omega [#Herschrijven]
WerewolfZij was een Omega, het laagste van het laagste vond hij. Hij onderdrukte haar familie en sloot haar op voor het niet gehoorzamen van zijn bevelen. Later zou hij erachter komen dat hij de grootste fout uit zijn leven had gemaakt. Alles wou hij doe...