Edited: 1/02/2016
19. Logan
Oliver en Jack hadden de hele roedel bij elkaar gebracht, zowel de hoge als lage rangen. Zo was ik zeker dat Axelle zou horen wat ik te zeggen had. Ik ging de Omega rang schrappen. Vooral om haar een plezier te doen en te tonen dat ik wel een hart had. Het was ook een plan b, voor als het niet meer goed zou komen tussen ons. Ik wou niet dat ze dan terug onderdrukt zou worden en ik zag geen andere optie dan de positie schrappen. Het was ook het beste voor iedereen.
" Volgens mij zijn ze er allemaal " zei Jack tegen me. Ik knikte alleen maar en opende de deur. Ze waren er inderdaad allemaal. Het hele plein stond vol. Ik keek rond op zoek naar Axelle. Ze moest hier ergens zijn. Ik vond haar niet meteen. Daarom begon ik maar met mijn aankondiging.
" Welkom iedereen. Ik weet dat het niet normaal is om een vergadering te houden waar iedereen bij is " zei ik en wachtte een aantal seconden. " Ik wil jullie alleen maar laten weten dat ik besloten heb om de rang van omega te schrappen " Iedereen hapte naar adem. Dat had ik wel verwacht. Het was dan ook een beslissing die niemand had zien aankomen. Zelfs Jack en Oliver waren verbaasd toen ik het hen verteld had. Ze hadden het me afgeraden, maar ik zette toch door. " Ik denk dat het beter is voor de roedel dat iedereen samen werkt in plaats van een aantal van ons te mishandelen. Iedere omega mag nu zijn taken kiezen "
Opnieuw keek ik rond, nog steeds op zoek naar Axelle. Ik zag haar moeder en vader staan, maar zij stond er niet bij. " Bedankt allemaal om naar hier te komen. Mijn beslissing start vanaf vandaag. Jullie kunnen allemaal gaan nu " Ik draaide me om en stapte terug naar binnen. Ik liet iedereen achter met hun mogelijke vragen. Ik had niet echt zin om die nu te beantwoorden.
Ik ging terug naar de kelder toe en deed daar wat ik de hele tijd al doe. Mezelf martelen. Pijn doen. Het was al donker toen Jack de kelder inkwam. " Axelle's ouders hebben om je gevraagd " Ik stopte meteen met wat ik aan het doen was. Was er iets met Axelle? Ik was meteen helemaal gefocust. " Waarom? Is er iets met haar? " Zijn gezicht sprak boekdelen. Ik liet hem niet eens iets uitleggen en sprintte naar haar huis toe.
Binnen zat haar vader aan een tafeltje. Zodra hij me zag boog hij zijn hoofd. Met zijn hoofd nog steeds gebogen zei hij: " Ze is boven " Zonder een verdere uitleg. Net toen ik mijn voet op de eerste treden zette hoorde ik geschreeuw. Wat was er aan de hand?! Ik bleef staan voor de kamer waar het geschreeuw vandaan kwam. De deur stond open en ik keek recht op de rug van haar moeder. Die merkte dat ik er was en liet haar dochter los. Axelle's hoofd lag op haar schoot.
" Alstublieft Alfa ... Ze heeft pijn " Haar moeder hield haar hoofd gebogen en stapte de kamer uit, voor ik ging zitten op de plaats waar haar moeder net zat. Axelle's ogen waren gesloten. Het leek alsof ze niet meer helemaal in deze wereld was. Haar voorhoofd was warm en ik wist meteen wat er aan de hand was. De Heat. Ze zat in de heat. Opnieuw mijn schuld. Ik had haar gemarkt, zonder haar toestemming, en omdat we ons matingsproces nog niet voltooid hadden kreeg ze nu de heat.
Het enige dat haar kon helpen was fysiek contact met haar mate. Ik nam haar volledig in mijn armen, haar hoofd op mijn borst en wiegde haar zachtjes heen en weer. Ik fluisterde geruststelling in haar oor, in de hoop dat de pijn zou weggaan. Zodra ik dat alles deed schreeuwde ze niet meer. Ze voelde wel nog warm aan, maar mijn aanrakingen hielpen haar. En daar was ik blij om.
A/N: :(
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
The Omega [#Herschrijven]
Manusia SerigalaZij was een Omega, het laagste van het laagste vond hij. Hij onderdrukte haar familie en sloot haar op voor het niet gehoorzamen van zijn bevelen. Later zou hij erachter komen dat hij de grootste fout uit zijn leven had gemaakt. Alles wou hij doe...