Another person's pow
Znova sa opieram opieram o stenu a hľadím na ňu. Pripadám si ako psychopat. Mám pocit, že na ňu musím stále dozerať inak sa stane niečo hrozné. Niečo, čo budem ešte ľutovať.
Naozaj s tým budem musieť ísť za psychológom. Alebo až psychiatrom. Som na dne. Určite to bude tak.
Posadil som sa na písací stôl a nenápadne pokukoval po Ver. Asi nie tak nenápadne, pretože čoskoro zachytila môj pohľad a bolestne sa usmiala.
Čo sa jej stalo? vŕtalo mi hlavou. Snáď jej zasa niečo jej otec neurobil. Zistil, že som tam bol?
Vystrašene som na seba hodil bundu a zbehol rýchlo po schodoch do chodby a z chodby do predsiene, kde som si rýchlo obul botasky a odišiel z domu.
Prebehol som cez cestu a v rýchlosti stlačil tlačidlo na zvončeku pri vchodových dverách oranžového domu.
V zámku sa pretočil kľúč a mne sa rozbúchalo srdce.
„Čo chceš?" zavrčal akýsi mrzutý chlap, z ktorého neskutočne tiahol alkohol. Pravdepodobne jej otec.
„Dobrý deň. Som Christopher. Mohol by som si pohovoriť s Veronicou, prosím?"
„Počkaj, to ty si ten parchant, ktorý chrápe s mojou dcérou?"
Otvoril som ústa dokorán.
„Čože? Pane, nikto nechrápe s vašou dcérou. Som si tým istý." Rozosmial som sa.
„Ale ja si tým istý nie som, tak môžeš odísť! Opovážiš sa ešte niekedy zazvoniť do tohto domu!" zamľaskal nechutne.
„Potrebujem s ňou súrne hovoriť," povedal som nahnevane a buchol päsťou do zárubne otvorených dverí.
„Chris?" ozvalo sa ticho za tým nechutným pánom.
„Nica, vypadni do svojej izby!"
Nepáči sa mi ako s ňou rozpráva. Najradšej by som mu jednu vrazil. A už na to nemá právo, nie? Už nie je jej zákonným zástupcom, nie? Myslím, že mi Veronica hovorila o tom, ako ho toho jej mama zbavila.
„Nebudeš mi hovoriť, čo mám a čo nie, oco. Prečo ho nenecháš rozprávať? Sme v Amerike," povedala urazene, no stále ticho.
Jej otec bez slova odišiel. Asi zistil, že nemá zmysel sa tu hádať s Veronicou. Tú by neprehádal.
Vošiel som do širokej chodby a objal ju.
„Vieš ako som sa o teba bál?" precedil som pomedzi zuby a na chvíľu ju od seba odtisol. Pozrel som sa na jej tvár a zdesene jej chytil tvár do dlaní.
Sykla od bolesti. Tá modrina zo včera ešte viac zmodrala. K nej pribudla pribudla ešte jedna. Teda monokel. Už zas. Povolil som svoj neohrabaný stisk a ospravedlňujúco sa na ňu pozrel.
„Čo ti ten alkoholik robí? A prečo mu tvoja mama dovolila prísť sem? Zdala sa mi ako rozumná žena!" povedal som ticho.
„To bude v poriadku, Christopher. Už som si znova zvykla," povedala úprimne a objala ma.
„Kedy sa vráti tvoja mama?" opýtal som sa zamyslene a nahnevane sa pozrel na rodinné foto, ktoré viselo na stene.
„Zajtra."
„Zbaľ sa!" prikázal som tvrdšie než som plánoval.
„Ty chceš aby ma zabil, že?" opýtala sa s ľahkým úsmevom.
YOU ARE READING
Nechcená princezná
Teen FictionUpozornenie: Tento príbeh obsahuje nadávky, urážky, trochu neznámych drog, príliš veľa cukru, bitky, nezmyselné úkony a totálne hlúposti. Určite neobsahuje dejovosť, zápletku a ani rozumné správanie postáv. Dúfam, že nad tými postavami nerozmýšľate...