Koniec. Nečakali ste to? Ani ja. Ale nebojte sa. Mám pre vás prekvapenie, ktoré si môžete nájsť v poznámkach na konci jednej z posledných častí.
Pôvodne som plánovala písať o dievčati, ktoré si nevedelo nájsť svoje miesto a zaradiť sa do sociálnej skupiny. Potom ma niečo napadlo a stala sa z toho skutočná romantika, aj keď to v tejto kategórii nie je zaradené. Je tam príliš veľa príbehov. A poväčšinou stupídnych.
Myslím, že teraz asi nasledujú poďakovania. Väčšinou to tak býva.
Fíha... Už som jednu knihu dopísala, ale nestihla mať taký úspech ako táto.
Moje veľké „Tankujem!" (Ďakujem!) patrí hlavne mojej úžasnej korektorke, ktorá pilne pracovala so mnou na príbehu. Potlesk pre slečnu @lykantrop14 , ktorá mi po (takmer) celý čas veľmi pomáhala. A hlavne vďaka nej sa naša hlavná hrdinka volá Veronica.
Ďalšia obrovská vďaka patrí jednej z najvernejších čitateliek. @ZoeTheThird . Mimochodom, tejto babe by sme mali dodať trocha odvahy, pretože si myslí, že nevie písať romantiku. Opak je však zväčša pravdou. Aj ona mi veľmi pomohla. Jej veľkých prianím je dostať Christophera k sebe do postele. :D Ale to nemôže, veď náš drahý Christopher je zatiaľ verný iba svojej drahej Veronice* . Obe tieto slečny mi robili po celý čas dobrú náladu a niekedy mi pomohli pri 'veľkých' rozhodnutiach. Často ma pobavili nejakou vtipnou poznámkou alebo smiešnym nápadom, ako okoreniť príbeh.J
Ďalšie ďakujem bude asi patriť vám, milí čitatelia. Dotiahli ste to so mnou až na koniec tejto knihy a preto vám patrí to najväčšie „Ďakujem!". V tomto príbehu sme si zažili svoje.
Kniha je ako život. A ja píšem život. Lepšie povedané životy. A je ťažké ich opustiť, no my (teda aspoň ja) tieto postavy ešte neopúšťame. Čaká nás ešte jedna kniha, pri ktorej to asi tiež bude ako na hojdačke. Raz budeme dole, raz hore. Aj tu to tak bolo. A hlavne s umiestnením v kategórii. -_- Je to blbosť. Jednu chvíľu ste na popredných priečkach a za pár hodín vás stihne obehnúť desiatka iných kníh.
Takže ešte jedno TANKUJEM pre vás všetkých. Za každé prečítanie, za každý sprostý vote, ktorý určuje kvalitu vášho príbehu (je to sprostosť -_-) a za každý komentár, ktorých je tu už, vďaka dvom osobám, cez 100. :3
Tešte sa na pokračovanie s názvom Nechcený princ. Snáď to bude logickejšie a bude to mať poriadny dej a snáď aj nejaké tie zápletky.
Na pár dní, či zopár týždňov (skôr dní, pretože bez písania nevydržím ani deň) budem mimo. Budem čítať knihy na receznie, ktoré tak dlho sľúbim. Musím to stihnúť do konca mesiaca.
Lúči sa s vami MagicGirlSever (aneb Mrs. Sever, či Denn de Mal)
*Počuješ (vidíš), Zoe? :D Vero ho dostane skôr ako ty :D
To be continued
YOU ARE READING
Nechcená princezná
Teen FictionUpozornenie: Tento príbeh obsahuje nadávky, urážky, trochu neznámych drog, príliš veľa cukru, bitky, nezmyselné úkony a totálne hlúposti. Určite neobsahuje dejovosť, zápletku a ani rozumné správanie postáv. Dúfam, že nad tými postavami nerozmýšľate...