XXXVIII.

863 73 4
                                    

„Ahoj, Veronica!" zdravil sa mi už zdiaľky ten magor s veselým úsmevom. Celé prázdniny sme mlčky čakali na túto chvíľu. Nechodili sme do centra, nenadväzovali s ním žiaden kontakt a keď zavolal, ani jeden z nás nezdvihol. Vlastne to bolo spôsobené aj tým, že Christopher dostal zaracha na celý týždeň kvôli tomu 'divadielku' na Vianoce a tiež kvôli Twixie, s ktorou Natasha spočiatku nechcela žiaden kontakt.

Bola som pripravená mu jednu vraziť pravou päsťou, ktorú som zvierala tak silno, až som si nechtami ryla do kože. Pred pár týždňami by som mu nechcela ublížiť, ale po tom, čo urobil, by som ho najradšej zabila a zakopala hlboko do zem. Ale najskôr by som ho spálila.

Skôr ako som k nemu dorazila, Taylor sa mu hodila okolo krku a ja som musela zastať. Sú dvaja na jednu. Predpokladám, že teraz bude Tay na jeho strane a nie na mojej či Chrisovej.

On ju objal okolo pása, no stále zo mňa nespúšťal zrak. Napokon som vykročila vpred a dlane zvierala v päste. On si to zaslúži presne tak ako si 'zaslúžil' Taylor.

„Ahoj! Som Daisy, mohla by si, prosím, na chvíľku?" ozval sa za mnou dievčenský hlas s britským prízvukom.

Mala som sto chutí vraziť aj jej. Prečo ma vyrušuje?

„No?" zatiahla som nahnevane.

„Je toto Frosterova stredná škola?" opýtala sa ma.

„Nie, cintorín," precedila som pomedzi zuby.

„Ver," šepol mi do ucha. Ani som nevedela, ako sa tam dostal. „On na nás zíza?" opýtal sa rozčúlene.

„Jasné. Však to je úplne prirodzené! Zízať na ľudí, o ktorých si myslím, že sú mojimi priateľmi po tom, čo som im urobil!" odvetila som na jeho otázku.

„Nechceš nás predstaviť?" Pohľadom si premeriaval Daisy.

„My sa nepoznáme," odvrkla som. Nechápala som, čo tu ešte robí.

„Som Christopher Black. A táto mrzutá kočka je Veronica Riddle," natiahol ruku k Daisy.

„Teší ma. Som Daisy Smithová," povedala zahanbene a s červenými lícami.

„Aj mňa teší. Daisy je pekné meno," povedal a tým si vyslúžil štuchanec lakťom do brucha.

„Ďakujem."

Vyzeral ako rajčina. No kto by nie, keby sa s ním rozprával taký pekný chalan ako je môj, podotýkam môj, Christopher. Doriti, stáva sa zo mňa žiarlivka! Nie! To sa nesmie stať!

„Poď, Ver. Ideme vyriešiť nevybavené účty," povedal a chytil ma za ruku. Asi ma chcel uistiť, že o Daisy nemá najmenší záujem a chcel byť zdvorilý.

Popravde, Daisy vyzerala s dlhými hnedými vlasmi a veľkými medvedíkovskými hnedými očami celkom príťažlivo. Aj keď bola o dosť nižšia ako ja.

Otočila som sa na päte a bodala Dominica pohľadom. Kráčala som poslušne za Chrisom a vyskákala som po schodoch.

Taylor sa vydesene pustila Dominica a odskočila nabok.

„Ó, ahoj, Christopher! Chutilo?" opýtal sa a nedočkavo čakal na odpoveď na otázku.

Namiesto otázky mu Christopher jednu vrazil až ho to nútilo urobiť pár krokov dozadu.

Dominic sa oprel o stenu vedľa vchodu do budovy a šúchal si ľavú časť čeľuste a líce.

„Presne takto som sa cítil, ty idiot! Hovoríš si priateľ a potom toto urobíš? Už viem prečo ťa Delta vzala k sebe! Oni berú všetkých idiotov," povedal nahnevane a začal sa búchať päsťou po stehne. Toto gesto mi je už také známe. Robí to vždy, keď chce vychladnúť. Presne ako ja. Čo sa odo mňa ešte naučil?

Nechcená princeznáWhere stories live. Discover now