Do očí sa mi tisli slzy a vnútro mi išlo roztrhať od zlosti, ktorá sa každou sekundou zväčšovala.
Učiteľka prebodla Martina karhavým pohľadom a ten prekvapene položil pero na lavicu.
"Martin! Veľmi dobre vieš, že ti hrozí vylúčenie zo školy a ty robíš toto?" opýtala sa nazlostene a ukázala na chudáka Christophera.
Všetci prekvapene vyvaľovali oči na spolužiaka. Každý na škole vie, aký je Martin problémový, ale nikto doteraz nemal ani tušenia, že ho plánujú vyhodiť.
"Do riaditeľne!" vykríkla Colinsová a Martin sa neochotne vybral na odchod.
Musela som sa veľmi snažiť aby som mu jednu nevrazila, keď okolo mňa prechádzal.
Hneď ako zmizol s triednou za dverami, hodila som sa na kolená ku Chrisovi a chytila ho za ruku. Zaskučala som od bolesti, ktorá mi vystrelila do nohy.
"Budeš v poriadku," šepkala som nie príliš upokojujúco.
"Ja viem, že budem," povedal sebavedomo a snažil sa posadiť.
V okamžiku som ho prikvačila naspäť k chladnej zemi a prosebne pozrela na Dominica, ktorý zaujal moje miesto. Sadol Chrisovi na nohy a zoširoka sa usmial.
Vyhrnula som mu tričko a na chvíľu som sčervenela ako rajčina.
"Hej! Ty sa červenáš?" zasmial sa Christopher, no je ho dobrá nálada sa vyparila, keď sa moje studené prsty dotkli červeného fľaku na jeho bruchu.
"Jasné. Budeš v poriadku. Akurát budeš mať na bruchu modrinu veľkosti futbalovej lopty."
S veľkosťou som to možno trochu prehnala.
"Dobre, rajčinka," rozosmial sa, no okamžite sa chytil za brucho. "Už ma pustíte?" opýtal sa prosebne.
Dominic sa na mňa spýtavo pozrel, no ja som pokrútila hlavou.
"Lež!"
"Na zemi?"
"Vidíš tu niekde hnoj?" spýtala som sa pobavene a odhrnula mu havranie vlasy z tváre.
"Pre teba všetko, princezná."
Už som si na to celkom zvykla. To slovo je už pre mňa také typické, že na neho reagujem ako na meno, ktorým ma môže volať iba on.
"Keby si sa nepostavil, nedopadlo by to tak katastrofálne!" obvinila som ho opatrne.
"Prečo mi to všetci vyčítate? Nezomrel som..."
"Ale mohol si! Vieš ako veľmi si nás vydesil? Už mi to nerob, inak dostanem infarkt v šestnástich. Prosím! Ja som sa bála," povedala som nahnevane a štuchla ho prstom do ramena.
"Fíha. Tieto slová od teba počujem po prvý krát. Už sa neboj."
Asi si to nikto neuvedomil, ale vraj už dávno zvonilo na prvú hodinu, pretože sa už učiteľka natískala za katedru.
"Slečna Riddle! Čo to tam vyvádzate?" vykríkla zdesene učiteľka histórie americkej literatúry.
"Pán Black! Preboha!" vykríkla ešte viac pohoršene.
"To nie je tak ako si myslíte!" vykríkli jednohlasne Dominic a Taylor a vymenili si pobavené pohľady.
"A ako to teda je?" opýtala sa učiteľka a dychtivo vyčkávala na novú klebetu.
"Zdravotné problémy," odsekla Taylor, keď si všimla, o čo tej klebetnici ide.
"Jasné," pokývala hlavou a otvorila triednu knihu, do ktorej začala zapisovať hodinu a chýbajúcich.
YOU ARE READING
Nechcená princezná
Teen FictionUpozornenie: Tento príbeh obsahuje nadávky, urážky, trochu neznámych drog, príliš veľa cukru, bitky, nezmyselné úkony a totálne hlúposti. Určite neobsahuje dejovosť, zápletku a ani rozumné správanie postáv. Dúfam, že nad tými postavami nerozmýšľate...