Informatie.

13K 300 15
                                    




De Alpha: Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk.

De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongevaarlijk, verlegen, bang, onzeker.

Wat als deze 2 bij elkaar worden gebracht? Wat als de moordlustige, bloeddorstigste, gevaarlijkste, sterkste Alpha die met een ijzeren nee metalen hand over zijn roedel regeert. Zal het zijn mate lukken om hem te veranderen?

Ik zal voor ik dit verhaal start even wat uitleg geven over de weerwolven roedel.

Alpha: De leider van de roedel. (Koning).

Luna: De mate van de Alpha. (Koningen)

Beta: De adviseur van de Alpha. (Zijn rechterhand)

Gamma: Tweede adviseur van de Alpha. (Zijn linkerhand)

Sentinel: Schildwacht. Ze staan meestal op de grens.

Elder: Ouderling. Vaak de wijste en de oudste van het roedel.

Hunter: Jagers.

Scout: Verkenner. Ze verkennen andere roedels om informatie over de roedel te weten.

Caretakers\healers: Dokters ook wel packdokters genoemd.

Omega: Overige wolven die vaak de zwakste zijn van het roedel.

Rogue: Wolven zonder een roedel. Ze zijn gevaarlijk en wreed

Een roedel wordt ook wel een pack genoemd.

Ik hoop dat jullie wat aan de informatie hadden. Ik start het verhaal in het volgende hoofdstuk.

Bedankt voor het lezen!!!!!!!!!!

Vote!

Comment!

Follow!






The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu