Chapter 34.

5.6K 266 30
                                    

Rosalie pov.

''Best, Bryan en ik wilden een film kijken omdat hij van jou meer tijd met mij moest brengen. En ik mocht de film uitkiezen na lang gezeur. Toen zei Bryan dat Orphan een comedy film is en ik heb de film toen gekozen. Maar het bleek een horror film te zijn terwijl ik aan het begin had gezegd dat ik geen horror film wilde. Toen de film was afgelopen ging hij mij uitlachen en heb ik gezegd dat ik wraak ging nemen. Ik wist dat Bryan jou niet tegenspreekt dus heb ik een grap uitgehaald om te zeggen dat Bryan met een ander heeft gezoend.'', Zeg ik onschuldig en Skylar kijkt me hoofdschuddend aan.

''*osalie, ik vond je heel lief. Je was een goede v*iendin.'', Zegt Skylar en ik kijk haar verbaasd aan.

''Bryan gaat jou terug pakken, maar dan veel erger.'', Antwoordt Kate en ik vraag: ''Gaat hij me vermoorden?''

''Nee tuurlijk niet.'', Zegt Kate.

''Maar wat gaat hij doen?'', Vraagt Luke en Kate haalt haar schouders op.

''Hij is en blijft gestoo*d. Dus ik zal uitkijken.'', Zegt Skylar en ik grinnik.

''Skylar je mag niet zo praten over je broer.'', Zegt Blake en hij komt naar binnen.

''Okay Rosalie het is alleen omdat ik zo mijn roedel terug krijg, anders had ik dit niet geaccepteerd.'', Zegt Blake en ik kijk hem verbaasd aan.

Dan komt Bryan binnen met een grijns.

''Okay wat heb je uitgespookt?'', Vraag ik een beetje bang.

''Niks, het is alleen dat ene ding wat ik je wilde vertellen na de film.'', Fluister Bryan in mijn oor en ik kijk hem nieuwsgierig aan, ''Ik heb besloten dat jij een training krijgt. Je krijgt mentale training Elder Kayla en fysieke training van Blake of Chad. En Oliver of Gwen mogen je straffen als je te laat komt of je wilt iets niet doen.''

''Wat!'', Roep ik geschrokken en ik krijg vragende blikken.

''Je hebt geen keus.'', Zegt Bryan grijnzend en ik doe mijn hoofd in mijn handen.

''Weet je wat, ik word liever Omega dan aan jouw training plan houden.'', Zeg ik en de vragende blikken verdwijnen.

''Bryan toen ik zei dat Rosalie wat training kom gebruiken bedoelde ik niet haar martelen om wraak te nemen.'', Zegt mijn vader en ik kijk hem geschrokken aan.

''Wat dit hebben jullie eerder besproken! Nog erger!'', Zeg ik en Bryan begint te lachen.

''Maakt u zich geen zorgen, ik heb gewoon gezegd dat ze mentaal getraind wordt door Elder Kayla en fysiek door Blake en Chad.'', Antwoord Bryan.

''Volgens mij ben je het onderdeel vergeten met 'En Oliver of Gwen mogen je straffen als je te laat komt of je wilt iets niet doen'.'', Zeg ik en mijn vader knikt.

''Okay dat is goed. Maar waarom train jij haar niet?'', Vraagt mijn moeder en mijn vader zucht.

''Kom op Amy, zo erg is het niet. En nog iets het werkt niet mate traint mate.'', Zegt mijn vader en mijn moeder kijkt hem boos aan.

''En nog iets ik moet andere trainen. Blake hoeft niemand te trainen dus hij heeft zich vrijwillig gemeld.'', Zegt Bryan en Blake kucht.

''Vrijwillig?'', Vraagt Blake en Bryan geeft hem een waarschuwende blik.

''Bryan kunnen we dit oplossen onder 4 ogen?'', Vraag ik en hij knikt.

We lopen naar de gang.

''Nou?'', Vraagt hij en trekt een wenkbrauw.

''Best, het spijt me. Maar het was ook niet leuk dat je tegen me gelogen hebt over de film. Je weet dat ik makkelijk nachtmerries krijg.'', Zeg ik en kijk hem aan.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu