Chapter 53.

4.2K 195 42
                                    

Rosalie pov.

Ik schrik wakker uit mijn slaap en houd mijn buik vast.

Shit mijn water is gebroken, dat betekent dat ik nu ga bevallen.

Ik kijk opzij en zie Bryan rustig slapen.

Zal ik hem wakker maken?

Ik voel een pijn scheut en kreun.

''Bryan, Bryan wakker worden.'', Fluister-praat ik.

''Rosalie? Wat is er mis?'', Vraagt hij geeuwend.

''Ik denk dat ik ga bevallen, mijn water is gebroken en mijn buik doet zo veel pijn.'', Zeg ik kreunend.

Alsof hij door en wesp is gestoken schiet hij omhoog.

''Wat! Hoezo, heb je me niet eerder wakker gemaakt!'', Zegt hij boos en staat op.

''Ik werd net wakker, mijn water is net gebroken. Bryan mijn buik doet zoveel pijn.'', Zeur ik.

Hij zucht en trekt zijn shirt aan. Ik heb de packdokter gemindlinkt. Die komt hier naar de ziekenzaal toe.

Ik knik en sluit mijn ogen.

Ik neem een diepe adem en zwaai mijn benen over het bed.

''Waar denk jij naar toe te gaan?'', Vraagt Bryan grommend.

''Je zei toch het ziekenzaal Die is hier beneden.'', Zeg ik.

Hij zucht en komt voor me staan.

''Rosalie denk jij serieus dat ik jou in deze toestand zou laten lopen. Ik ga je wel tillen.''

Voordat ik kon protesten, tilt hij me in bruidsstijl op en loopt richting de ziekenzaal.

De ziekenzaal is eigenlijk een random kamer in dit huis met een bed en medicijnen en eerste hulp kitten. Omdat onze huis best wel ver is van het ziekenhuis maar dichtbij het huis van de packdokter heeft Bryan besloten dat hij een ziekenzaal laat maken. Meer voor mijn bevalling, maar dat heeft hij nooit gezegd want ik zou dan protesteren.

Hij zet me voorzichtig op het bed en ik sluit mijn ogen.

''Ik heb iedereen gemindlinkt. Ze komen er zo aan. Hou vol liefje.'', Zegt hij en ik knik. Er wordt geklopt op de deur en een bewaker doet open. Ja er zijn bewakers bij de deur. Ook Chad, Evan, Andrea, Cayden, Xander en Kate hebben de sleutels van dit huis.

De packdokter komt naar binnen en Bryan vertrekt.

Bryan pov.

We staan al een uur te wachten. Ja we. Ik, Chad, Clarissa, Evan, Andrea, Cayden, Xander, Kate Skylar, Richard, Amy, Oliver, Alexia, Ezra, Blake en Demi.

De packdokter komt naar buiten en glimlacht. Het is een vrouw anders mocht ze Rosalie nooit helpen.

''U mag naar binnen Alpha.'', Zegt ze en buigt lichtjes.

Ik trek een wenkbrauw op en ze antwoordt: ''Het is een hij, Alpha.''

Ik glimlach en knik richting Chad. Hij begrijpt de hint en ik loop naar binnen.

Rosalie ligt op het bed met een kleine baby in haar armen. Ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten.

Ze kijkt me aan en glimlacht. Ze geeft me de baby en ik geef hem een kus op het hoofd.

''Hoe gaan we hem noemen?'', vraag ik en Rosalie leunt tegen me aan.

''Zullen we hem Conall noemen? Dat betekent sterke wolf en ik ben zeker dat hij net zo sterk wordt als zijn vader.'', Zegt ze en ik glimlach.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu