Chapter 11.

8.6K 298 47
                                    



Rosalie pov:

Ik word langzaam wakker.

Heerlijk in mijn bedje.

Ik glimlach als ik denk aan gisteren. Bryan leek gisteren een heel anders persoon. Leek ik bedoel was!

Misschien kan ik hem wel veranderen.

Ik sta op en doe mijn morning routine. Douchen, omkleden, wat make-up (lippenstift, mascara en klaar), mijn haar.

Ik draag vandaag aan wat is gisteravond met Bryan aanhad. Ik kijk tevreden in mijn spiegel.

Ik loop naar beneden.

Als ik beneden ben zie ik iedereen al aan de eettafel. Het ontbijt wordt nog gemaakt.

Iedereen zit gezellig te kletsen. Alleen Alpha Ryan lijkt een beetje pissig.

Ik zie Bryan, Chad, Evan, Randy en Kevin nog nergens.

Ik zit op mijn plaats en klets gezellig met Alexia en Demi. Ik besluit hun geen details te vertellen over gisteren, want sommige dingen zijn geheim.

Inmiddels wordt het eten op tafel gezet een we beginnen te eten. Nou het is geen ontbijt meer een soort ontbijt en lunch tegelijkertijd. Het is ook 13.00

We eten en kletsen gezellig door.

Mijn vader schraapt zijn keel en iedereen kijkt naar hem.

''Zoals jullie weten is het zondag. Dat betekent dat het morgen maandag is en dat de school weer begint. We hebben besloten dat na de lunch/ontbijt de Alpha's, Luna's, Beta's en de kinderen terug gaan naar hun eigen roedel. Want vanavond voor het eten wordt iedereen verwacht bij The Black Soules roedel.'', Zegt mijn vader.

''Ik vertel mijn roedel dat ze jullie niet moeten aanvallen. Als jullie vertellen wie jullie zijn en dat ik jullie heb uitgenodigd zullen ze jullie de grens laten oversteken.'', Zegt Alpha Bryan.

''En de scholen zijn als geregeld voor de kinderen.'', Zei Chad.

''Moeten we verder iets meenemen?'', Vraagt Beta Johan, kijkend naar zijn eigen Alpha Eric.

Alpha Eric knikt en zegt: ''Ik vul mijn bet aan met moeten de Delta's ook mee?''

Bryan kijkt Evan aan en Evan knikt.

''Er is nog plek over voor het geval.'', Zegt Bryan dan.

''Het zal niet echt handig zijn we hebben mensen nodig om het roedel te leiden als wij weg zijn.'', Zegt Beta Kai. (The White Forest(Alpha Alec))

Iedereen knikt behalve de kinderen.

''We kunnen het zo doen dat alleen de Alpha's, Beta's en Luna's kunnen komen.'', Zegt Luna Sara.

Iedereen gaat ermee akkoord en er wordt rustig verder gegeten.

Na het eten vertrekt eerst The Hollow Banes. Alpha Ryan, Luna Emily, Beta Colin en Jayden en Edwin. Zij wonen ook het verst.

Daarna vertrekt Bryan, Chad en Evan.

Maar voordat ze vertrekken is Bryan heel snel naar de vergaderzaal gelopen om een mapje te halen. Ik ging met hem mee om de vergaderzaal aan te wijzen.

Toen we daar waren heeft ij snel zijn mapje gepakt en voordat hij naar de gang ging trok hij mij in een knuffel en gaf me een kusje op de wang. Ik bloos en knuffel hem terug. Ik geef hem voor het eerst een kusje op de wang.

Hij grijnst. ''Doei Roosje zie je later.''

We lopen naar de gangen en ze nemen snel afscheid en gaan naar hun eigen roedel.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu