Bryan pov.
Eindelijk zijn ze weg. Op dit moment ben ik aan mijn roedel aan het trainen. Ik ben veel en veel harder geworden tegen mijn roedel.
''JIJ DAAR ALS JIJ NIET KAN OPDRUKKEN MOET JE WEGGAAN!'', Roep ik naar een jongen die na 50 keer al moe is.
''Ja Alpha.'', Piept hij en gaat weer verder.
''IEDEREEN STOP! Verander in je wolf. We gaan oefenen met vechten in wolfvorm.'', Beveel ik en ze veranderen allemaal.
Eén jongen verandert niet en vraagt: ''Alpha, waarom zijn de trainingen zo hard?''
Ik grom en hij doet een stap achteruit. ''Omdat dit roedel bekend staat als de sterkste roedel, maar blijkbaar kunnen we een aanval van vampiers niet tegenhouden.''
Hij knikt en verandert in zijn wolf.
Ze beginnen met vechten. Na de trainingen besluit ik de Scouts (verkenners) op een nieuwe missie te sturen.
''Okay Scouts, ik stuur jullie naar verschillende roedels in de buurt. Ik wil weten wat zei zeggen over ons. Probeer ook uit te zoeken waar onze vijanden zijn. Ik ben niet zeker dat Justin en Nathan dood zijn.'', Zeg ik en ze knikken.
''Alpha, als u ons excuseert we willen onze spullen inpakken om vandaag nog te vertrekken.'', Zegt een van hun ik knik en ze buigen voordat ze vertrekken.
Ze gaan weg en ik transformeer in mijn wolf om terug naar huis te gaan.
Als ik binnen kom komt Rosalie naar mij toe en knuffelt me.
''Rosalie ik moet douchen.'', Zeg ik en duw haar weg. Ik hoor haar nog zuchten en stap de douche in.
Rosalie pov.
Ik hoor het water wat betekent dat Bryan aan het douchen is. Hij maakt me gek. Soms doet hij zo lief en soms is hij zo afstandelijk. Volgens mij is de 'oude' Bryan terug.
Ik ga naar de keuken om te koken en zie daar Nathan tegen een tafel aangeleund. Ik grom en wil naar achter lopen maar ik zie Justin.
Ik grom harder en ze beginnen te lachen.
''Liefje toch, je moet je ramen wel op slot doen.'', Zegt Nathan en kijkt naar zijn nagel.
''Hoe kom je onze grens over?'', Grom ik naar hem en hij lacht.
''Liefje, we zijn niet alleen. Onze 'hulpjes' hebben ze uitgeschakeld.'', Zegt hij grijnzend.
''Wat willen jullie?'', Vraag ik een beetje bang als ze dichterbij komen.
''Jou liefje.'', Zegt Justin.
Ik wil wegrennen maar Justin tilt me op.
Ik schreeuw maar Nathan doet zijn hand voor mijn mond.
''Straks hoort Bryan haar nog.'', Zegt Justin.
''Hoe je bek en doorlopen. Hij is een Alpha hij heeft haar al gehoord. Snel we moeten weg.'', Zegt Nathan en ik bijt zijn hand.
Hij haalt zijn hand weg en geeft me een klap.
Nathan valt voorover op de grond en ik zie een grote zwarte wolf met rode ogen op zijn rug- Bryan.
Justin zet me neer op de grond en pakt zijn pistool.
''O nee Alphaatje, ik zou maar weggaan of ik vermoord haar.'', Zegt Justin en houdt het pistool vast richting mijn hoofd.
Het valt me op dat hij handschoenen aanheeft.
Bryan gromt dreigend en Justin drukt de rand van het pistool tegen mijn huid aan.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
Hombres LoboWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...