Chapter 30.

6K 278 16
                                    


Bryan pov.

'BRYAN IK WORD ONTVOERD DOOR ADRIAN EN ZIJN ROEDEL!' – Rosalie.

Toen ik dat horde leek het alsof mijn hart een slag miste.

Ik keek levenloos voor me it.

Wacht ze zei Adrian en zijn roedel. Dus Blakes roedel. BLAKE.

Mijn wolf Caleb begint te grommen.

''Alpha Bryan wat is er?'', Vraagt Richard.

''Alpha de roedel heeft zich teruggetrokken!'', Roept Evan blij.

''HOU JE KOP DICHT EVAN!'', Roep ik boos, ''Hun doel was niet mijn roedel maar Rosalie. Ze hebben Rosalie ontvoerd!''

Ik zie dat iedereen geschrokken kijkt.

Ik sluit mijn ogen en concentreer me op Rosalie.

'Rosalie! Rosalie! Waar ben je?' – Bryan.

'Hoor je me?' – Bryan.

Ik zucht en open mijn ogen. ''Ze is bewusteloos of slaapt.'', Zeg ik.

''U moet haar vinden, Alpha!'', Zegt haar moeder.

Ik knik. Als ze de grens oversteekt wordt het moeilijker.

''Zend een bericht aan de bewakers op de grens dat niemand binnen of buiten de grens mag. Zeg ze ook dat als ze Adrian zien hem moeten stoppen. Hij heeft Rosalie.'', Zeg ik tegen Chad.

Chad knikt en mindlinkt de bewakers.

''De rest, help de roedel en bouw het op. Evan, jij en een paar komen met mij mee.'[', Zeg ik en verander in mijn wolf. Evan en andere mannen veranderen ook in hun wolf.

Ik steek mijn neus in de lucht en wil Rosalies geur volgen. Omdat ik haar mate ben en we hebben het matingsproces afgerond ruik ik haar sterker. Net als ik wil vertrekken komt Blake aangerend in zijn wolvenvorm. Ik zie wachters achter hem aan rennen. Hij kijkt mij in de ogen en begint de mindlink-gesprek.

'Gast ik weet waar ze haar naar toe brengen. Ik kom mee.' – Blake.

'Nee! Jij blijft hier. Dit is allemaal jouw schuld.' – Bryan.

'Nee gek. Jij moest mij zo nodig onthoofden.' – Blake.

'Het was een grap.' – Bryan.

Blake kijkt me aan met geschrokken ogen.

'Nou hoe moesten zij dat weten!' – Blake.

Ik zucht en knik.

'Ren voor ons. Blake laat dit een grap zijn en ik vermoord je.' – Bryan.

Blake knikt en hij begint te rennen. Ik laat een kort gehuil horen als teken dat ze moeten achtervolgen en ren achter Blake aan.

We rennen een uur. Ik krijg een bericht van de bewaker op de grens dat ze Adrian hebben gezien.

Ik ren harder en ren voor Blake naar de grens. De rest heeft moeite om mij bij te houden.

Ik voel opeens een steek door mijn hart en stop ik met rennen.

Blake en Evan komen bezorgd naast mij staan. Ik sluit mijn ogen en probeer de pijn te negeren.

Ik open mijn ogen en ren.

'Ze heeft de grens overgestoken.' – Mindlink ik de groep.

'WAT!' – Roepen Evan en Blake. Ik hoor andere wolven grommen.

Ik ren harder en kom aan bij de grens. Normaal staan er 10 bewakers. Ik zie nu 7 doden en 3 gewonden.

Ik ruik en ruik de sterke geur van Rosalie.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu