(Chad (Sean O'pry) in de foto!)
Rosalie pov.
Als we klaar zijn gaan we in bed liggen. We wensen elkaar welterusten en gaan slapen.
Nou ja Alexia en Demi dan. Ik lig wakker na te denken over wat Chad zei en of ik Bryan een kans moet geven of niet.
''Hey wakker worden!'', Schreeuwt Alexia in mijn oor.
Ik schrok wakker en keek Alexia met grote ogen aan.
''Eindelijk.'', Zei Demi.
Ik wil opstaan en douchen maar het valt me nu op dat ik vastgebonden lig aan mijn bed.
''Wat waarom ben ik vastgebonden!'', Roep ik nu.
''Luister Roos het is voor jouw eigen best wil.'', Zei Demi meet een sorry-het-is-niet-mijn-idee blik.
Ik zucht en kijk naar Alexia.
Alexia zucht ook en zegt: ''Luiste Roos, gisteren was jouw verjaardag. Je werd 18. Je hebt jouw mate gevonden en wil hem afwijzen. En ik en Demi zien dat jij gebroken bent. We willen jouw helpen maar dat kan niet als je ons niks verteld. Laten we beginnen. Nou wie is jouw mate. Geloof me vertel mij zijn naam en ik sla hem bont en blauw.''
Ik grinnik om Alexia's bedreiging. Ze moest eens weten.
''Nee Alex, ten eerste je kunt hem niet bont en blauw slaan eerder doet hij dat bij jou. En bedankt, dat jullie bezorgd zijn maar, dit moet ik echt zelf oplossen. En ik weet het niet. Ik wil hem wel een kans geven.'', Het laatste fluister ik.
''Wat! Okay, okay. Ten eerste ik kan hem bont en blauw slaan. Boeit mij niet of hij knap is of gespierd. En wat! Je haat jouw mate toch. Je wou hem gisteren nog weigeren en ging huilen door hem en nu! Nu wil je hem gaan vergeven. Als of het de normaalste zaak van de wereld is.'', Zegt Alexia verbaasd.
Ik haal mijn schouders op. Voor zover het kan als je vastgebonden bent.
''Is het Bryan?'', Vroeg Demi.
Ik en Alexia keken haar geschokt aan.
''Ik bedoel, ik zag jullie wel naar elkaar kijken na dat je de kaarsen had uitgeblaas. Hij keek geschokt en verbaasd en jij ook. Nou, jij keek er ook verdrietig bij. Ik wou je nog vragen waarom jullie elkaar aankeken maar ik had de tijd niet.'', Zei Demi en ze kijkt me aan. Haar ogen doorboren de mijne.
''Wat! Tuurlijk niet jij gek!'', Zei ik. Maar natuurlijk ik kan niet liegen. ja daar is mijn rode hoofd weer. Waarom ben ik zo zwak.
Zonder dat ik het weet komen er tranen uit mijn ogen.
Zo'n sterke Alpha als hij verdient niet een zwakke meisje als mij.
Alexia en Demi maken me los en trekken me in een knuffel.
''Het spijt me zo erg Roos. Het spijt me ik moest het niet vragen.'', Zei Demi.
We beginnen met zijn drieën te huilen.
Opeens wordt er op mijn deur geklopt.
De deur werd open gedaan en Chad kwam binnen.
''Wat is er? Waarom huil je?'', Vroeg Chad, ''Ik bedoel waarom huilen jullie?''
Ik keek Chad aan en gelijk bloos ik. Wat doet hij in mijn kamer.
''Hoe durf jij hier te komen, klootzak!'', Schreeuwt Alexia.
''Ja zie je niet dat we huilen omdat de maangodin mijn beste vrienden aan jou Domme alpha heeft gekoppeld!'', Schreeuwt Demi ook.
Ik zag Chad een stap achteruit doen en knikken.
''Ja zo moet je zijn eerbiedig.'', Zei Demi met een trotse glimlach.
Toen kwam Bryan mijn slaapkamer binnen.
Alexia keken naar Bryan met ongeloof aan daarna keken ze naar elkaar en daarna staren ze naar de grond.
Ik kijk Bryan aan. Niet wetend hoe ik me moet voelen.
Daarna besef ik dat ik hem aan staar en schrik van mezelf. Ik staar gelijk naar mijn bed. Wow nooit gedacht dat mijn bed zo interessant kon zijn.
Ik hoor en zucht maar nog steeds durf ik hem niet aan te kijken.
Ik voel dat iemand naar me toen loopt. Mijn kin wordt gepakt en naar boven gebracht zodat ik recht in de rode ogen moest kijken.
''Kunnen we praten.'', Vroeg Bryan. Nou het klinkt meer als een bevel dan een vraag.
Ik knik niet wetend wat anders te doen.
OMG! Ik sta in mijn pyjama terwijl hij al omgekleed is.
''Eerst ga ik me omkleden.'', Kon ik nog net uitpiepen.
''Nee. Eerst praten dan mag jij doen wat je wil.'', Zei hij met een stem die geen tegenspraak duldt.
Ik knik en sta op.
Ik kruip naar het voeteinde van mijn bed en sta op.
'''Blijf hier.'', Zei Bryan en liep naar buiten.
Ik liep achter hem aan.
We kwamen in de buurt van de logeerkamers.
Hij haalt de sleutel uit zijn broekzak en opent de deur.
''Dames eerst.'', Zegt hij kalm.
Hoe kan deze gast kalm blijven!
Ik flip hier.
''Yes, eindelijk! Wij en onze mate.'', Zei Leone met een vrolijke stem.
Ik zucht in mijn hoofd.
''Leone kalmeer. Ik weet niet eens wat er gaat gebeuren.''
We staan onhandig tegenover elkaar.
''Wie weet er allemaal van?'', Verbrak Bryan de stilte
Ik keek hem aan en keek daarna weer naar mijn voeten.
Ik moet mijn teennagels weer eens gaan knippen.
Bryan pakt mijn kin en kijkt me aan.
''Wie weet er allemaal van?'', Vraagt hij.
''N-niemand b-b-be-behalve Alex-Alexia en D-Demi.'', Stotter ik.
''Je hoeft niet bang voor me te zijn. Ik wil alleen weten wat jij hiervan denkt. Want als je dit niet wilt ga ik jou niet verplichten mijn mate te zijn en de Luna van mijn roedel te worden.'', Zei Bryan en liet mijn kin los, ''Zo krijg ik nog antwoord of wat?''
''Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.'', Fluister ik.
''Jawel, maar volgens mij begrijp je mijn vraag niet. Wil je mijn mate zijn?'', Vraagt hij.
We kijken elkaar recht in de ogen aan.
We staan zo nog enkele minuten staan.
Wil ik zijn mate zijn?
Wil ik dat wel?
Ben ik er wel klaar voor?
Zal hij mij wel accepteren?
Zal ik hem accepteren?
Zal hij veranderen als ik ja zeg?
Ik adem diep in en kijk hem recht in de ogen aan.
Zelfverzekerd, maar toch wel bang.
Ik adem nog een keer diep in en antwoord: '' ................
Vote!
Comment!
Follow!
DUM DUM DUM! Okay ik heb een klein hoofdstukje gemaakt. En een CLIFFHANGER! Wat zal Rosalie zeggen. Ja of nee? Oh en Chad staat in de afbeelding.
Bedankt voor het lezen! XXX
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
Loup-garouWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...