Bryan pov.
''Omdat je me in de steek hebt gelaten.'', Zegt Rosalie.
''Rosalie.....'', probeer ik maar ze kapt me af.
''Bryan wil je verder met me?'', Ik zag een beetje wanhoop in haar ogen.
Ik doe mijn mond open om antwoord te geven maar een van de Sentinel komt binnen met Rosalies vader.
''Alpha de vijand staat bij de grens.'', Zegt de Sentinel.
''Bryan mag ik misschien weten waar hij het over heeft?'', Vraagt Richard.
''Ehm ja soort van. Roep de mannen en maak hun klaar. We gaan nu richting de grens. Laat de vrouwen, kinderen een oude of geblesseerde mannen naar de kelders gaan. En Richard laat ik zeggen dat we ... ehm ... in een soort oorlog zitten.'', Zeg ik benieuwd naar Richards reactie.
''WAT HOE!'', Roept Rosalie. O ja ik ben haar vergeten.
''Rosalie we zijn in een oorlog, kom op zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.'', Zeg ik geïrriteerd en de Sentinel gaat weg om alles voor te bereiden. Chad komt binnen met Clarissa op zijn hielen.
''Ik neem aan dat je al wat bevelen hebt uitgedeeld?'', Zegt Chad.
''Ja, Clarissa neem Rosalie mee naar de kelders. Vergeet haar moeder en Alexia niet mee te nemen.'', Beveel ik. Clarissa kust Chad en pakt Rosalies arm.
''Nee ik blijf hier.'', Zegt Rosalie eigenwijs, ''Bryan ik ga jou dit niet alleen doen.''
Ik grom van irritatie.
''Ze is wel veranderd.'', Zegt Caleb.
'O ja jij leeft ook nog.'
''Jij bent echt irritant.''
'He! Weet je wat laten we nu samenwerken. We zijn nu in een oorlog die niet gepland is. We moeten dit winnen.'
''We hebben deze oorlog wel gepland.''
'Ja maar niet nu. Het was voor over twee dagen gepland!'
''Okay okay.''
''Clarissa, neem Alexia en Amy mee naar de kelders. Richard als je mee wil helpen kan je nu naar buiten gaan. Als het goed is verzamelen de mannen zich bij het grote plein. Chad neem hem daarnaar toe.'', Beveel/grom ik en iedereen verlaat ons behalve Rosalie.
Rosalie wil weglopen maar ik hou haar vast en duw haar tegen de muur.
''Rosalie wat is er mis met jou! Natuurlijk wil ik wel verder. Alleen je moet begrijpen dat we nu in lastige tijd zitten. Rosalie jij bent een Luna, dat betekent dat je voor iedereen in de kelders moet gaan zorgen. Ik ben een Alpha en moet op het veld vechten. Begrijp je dat?''
''Ja'', Fluistert ze zachtjes.
Ik laat haar los en ze wil weglopen, maar ik pak haar vast en zoen haar ruw op haar mond. Ze zoent me terug.
''En nu wegwezen.'', Zeg ik tegen haar als ik de zoen heb verbroken. Ze knikt verlegen en gaat naar beneden.
Okay ik heb twee goede dingen in 1 keer gedaan! Dit is een record. 1 ik heb Rosalie blij gemaakt en 2 ik heb Caleb getemd.
Caleb gromt wat maar ik negeer hem.
Ik ga naar buiten en zie dat Rosalie de vrouwen helpt om naar de kelders te gaan.
Ik ga naar het grote plein en zie daar Richard, Oliver, Ezra en de mannen staan.
''Okay mannen, onze vijand is zo laf dat hij de oorlog heeft vervroegd. Ze staan op onze grens te wachten. We gaan daar naartoe en komen niet terug zonder een overwinning!'', Iedereen begint te juichen.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...