Rosalie pov.
Ik word wakker en kijk naar Bryans slapende gezicht. Ik glimlach en pak mijn telefoon. Ik maak een foto en stel hem in als mijn achtergrond.
Ik glimlach. Als Bryan deze foto ziet dan flipt hij.
Ik kijk zo geconcentreerd naar de achtergrond foto dat ik niet gemerkt heb dat Bryan wakker is.
''Goeiemorgen, prinses.'', Zegt Bryan met een sexy ochtendstem.
''Goeiemorgen duiveltje.'', Groet ik terug.
''Duiveltje? Maar waarom glimlach je? Wat is er grappig?'', Vraagt Bryan achter elkaar.
Ik giechel en schud mijn hoofd.
''Okay dan doen we het op deze manier.'', Zegt Bryan en pakt mijn telefoon.
Hij kijkt er na en gromt. ''Verwijder deze foto.''
''Nee, je bent schattig.'', Zeg ik eigenwijs en hij gromt harder.
Hij komt boven mij hangen en pint mijn handen boven mijn hoofd.
''Neem dat terug.'', Zegt hij en komt gevaarlijk dichtbij.
''Nee, je bent mijn grote schattige wolfje.'', Zeg ik en Bryan grijnst. Ik kijk hem bang aan. ''Bryan?''
Toen ik dat gezegd had begon Bryan mij te kietelen.
''STOP! STOP!'', Roep ik maar Bryan gaat verder.
''Neem het terug.'', Fluistert hij in mijn oor en ik schud mijn hoofd.
Hij komt gevaarlijk dicht bij mijn lippen maar kust mijn wang, daarna mijn mondhoeken. Dan gaat hij over naar de plek naast mijn mark. Ik huiver en er gaat een rilling door mijn rug.
Hij grijnst en kust de plek nog een keer.
''Nou?'', Vraagt hij en komt boven mij hangen.
''Okay ik neem het terug.'', Zeg ik en hij glimlacht.
Hij komt naast mij liggen en ik spring op.
''Ik neem terug dat je Bryan bent. Je bent eigenlijk een grote schattige knuffelwolf!'', Roep ik en ren onze kamer uit.
Ik ren naar Olivers slaapkamer. Hij is mijn broer en MOET mij beschermen.
Maar wat als Oliebol bezig is met Alex? Dan maar naar Ezel toe.
''Ezra! Ezel! Bescherm mij!'', Roep ik en ren zijn slaapkamer binnen.
Hij springt op en valt uit zijn bed.
''Jeez, Rosalie wat is er?'', Vraagt Ezra met een schattige ochtendstem en ik giechel.
''Nou. Ik noemde Bryan schattig. En maakte een foto van toen hij sliep. En nu wil hij me vermoorden!'', Roep ik en verstop me achter Ezra's brede maar gespierde rug. Ik grijns. Hier ben ik wel veilig.
''Shit Rosalie. Rot op. Je weet toch dat jouw mate meer dan 5 Alpha's heeft vermoord in zijn eentje!'', Zegt Ezra en gaat weer in zijn bed liggen, ''Ga naar Oliebol.''
''Wat! Bangeriken! Je bent mijn broer!'', Zeg ik geschrokken.
''Rosalie, ga naar Oliver.'', Mompelt Ezra voordat hij in slaap valt.
Ik zucht en ren naar Olivers kamer.
''OLIEBOL BESCHERM MIJ TEGEN DUIVELTJE.'', Roep ik als ik Olivers kamer binnen storm.
Alexia en Oliver kijken geschrokken mijn kant op. Laten we zeggen dat ze in een zoenpartij zaten.
''Rosalie rot op! We zijn bezig!'', Roept Oliver.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
Manusia SerigalaWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...