Chapter 2.

9.6K 342 181
                                    


Rosalie pov.

''Hup, de auto uit we zijn, alleen voor vandaag ben ik jullie draagezel.'', Zegt Luke met een grijns.

''YEEEEEEEEY!'', Schreeuwen ik en Alexia. We springen zowat uit de auto.

We gingen naar buiten en keken onze ogen uit.

Ik wist al dat dit een hele leuke dag wordt.

''Ik heb een idee, laten we eerst naar de V&D gaan. Ik heb gehoord dat ze daar mooie jurken hebben.'', Zei Alexia. Je kon het enthousiasme in haar stem horen.

''Oké, maar daarna gaan we naar de H&M'', Zei ik.

''Zijn jullie de C&A vergeten?'', Vroeg Luke, Alexia's broer.

''Haha, Luke sinds wanneer weet jij iets over kledingwinkel?'', Vraag ik.

''He, als je 2 dames in huis hebt die gek zijn op shoppen dan weet je wel een paar kledingwinkels.'', Zei Luke met een trotse glimlach.

''Ja, maar je bent de Primark, Coolcat en Zara en...'', Begon Alexia. ''Hshhh, we weten het al'', Onderbrak ik Alexia.

We gingen alle winkels in en alle winkels uit. Uiteindelijk heb ik mijn jurk gekozen. Ehm jurk ik bedoel jurken, ik heb er namelijk twee.

Ik had een gele jurk met bloemetjespatroon die net boven mijn knieën kwam en een kort lichtroze jurkje die net onder mijn knieën kwam. Ze waren allebei mouwloos, dat vind ik mooier en als het koud is dan trek ik gewoon mijn nieuwe zwarte jasje van Coolcat. (Zie foto)

Ik had ze gepast en Alexia werd helemaal gek. Luke zei dat het me mooi stond en daar ben ik blij mee.

''Morgen worden we 18 en dan vinden we onze mate en ik wil dat we er goed uitzien. Denk je dat hij de jurken ook mooi zal vinden.'' Vroeg Leone terwijl ze zat te springen in mijn hoofd.

Ik lachte om Leones enthousiasme en antwoord: 'Gekkie, ten eerste we weten niet zeker of we onze mate vinden. En ten tweede Alexia en Luke zeggen dat de jurken mij mooi staan en ik ga ze thuis nog een keer aandoen voor mijn broers en ouders. Maak je geen zorgen, Leone.'

''Hallo, en wat denken jullie van deze?'', Vroeg Alexia.

Ze had een mooie zwart jurkje. Het was kort en had korte mouwen. Het stond perfect om haar lichaam. Het jurkje was net als de mijne tot de knieën. Het jurkje was een beetje doorzichtig aan de zijkant en de glitters maakten hem af.

''Wow'', Zei ik met een open mond: '' Je moet en zal hem nemen Alex!''

Ze giechelde van mijn reactie.

''Ik weet het niet zusje van me, ik bedoel ik vind hem een beetje te.'', Zei Luke nadenkend.

''Alsjeblieft Luke, ik wil hem heel graag.'', Zei Alexia met puppie ogen en een pruillipje.

Luke zuchtte en zei;'' Okay zusje van me, maar je blijft uit de jongens buurt.''

Luke was altijd zo beschermend, net als mijn broers, volgens mijn zijn alle broers beschermend.

Ja, maar dat is toch juist goed, zo weet je of ze van je houden! Zei Leone.

Verder had Alexia een korte roze jurkje met aan de bovenkant een klein scheurtje.

''Zo laten we nu naar huis gaan'', Zei Luke.

''Nee, Luke we gaan nog een pak voor jou halen.'', Zei ik terwijl ik naar Alexia grijnsde.

Luke lachte en ik en Alexia keken hem raar aan.

Luke stopte met lachen en zei; '' Luister dames, ik ben geen meisje die voor elke gelegenheid duizenden jurken moet kopen. Ik heb al drie pakken en ik trek er gewoon eentje aan.''

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu