Chapter 41.

5.2K 236 35
                                    

Bryan pov.

''Okay, dus we gaan de trainingen zwaarder maken en we gaan meer bewakers op de grens zetten.'', Vat ik het hele gesprek samen.

Chad en Evan knikken.

Ik sluit mijn ogen en knijp in de brug van mijn neus.

''B*yan?'', Hoor ik Skylar vragen.

Ik open mijn ogen en zeg: ''Wat is er Skylar?''

''Ik wil nog een kee* so**y zeggen. Ik heb een tekening gemaakt voo* jou.'', Zegt Skylar en geeft me een tekening.

Ze heeft mij en zichzelf getekend met Blake, Rosalie, Demi, Xander, Cayden, Andrea, Gwen, Jayden en tante.

Daarboven staat Mijn familie.

Ik kijk haar aan en ze kijkt me aan met grote ogen.

Ik zucht. ''Best ik vergeef het je deze keer. Maar waag het niet dit gedrag nog een keer te tonen.'', Zeg ik waarschuwend en Skylar glimlacht.

Ze knuffelt me en gaat weer naast Kate zitten.

''Jongens laat het papierwerk. Ga met Chad en Evan trainen. Ik breng Rosalie en Skylar weg en kom weer terug om te helpen.'', Beveel ik en ze knikken en lopen naar de deur.

''Wachters! Breng de koffers naar beneden.'', Zeg ik.

De wachters gaan naar boven en dragen de koffers naar beneden.

''Ik denk dat ik maar eens ga.'', Zegt Blake en ik knik. We nemen afscheid en hij gaat weg.

''Alpha waar moeten de koffers?'', Vraagt een van de wachters.

''Doe ze maar in de auto.'', Zeg ik en ze knikken.

''Kom.'', Zeg ik en Skylar gaat naar mijn tante.

''Kom jij niet mee?'', Vraagt Skylar en mijn tante schudt haar hoofd.

''Nee liefje, ik blijf hier.'', Zegt Kate en Rosalie zucht.

''Kom dan mee. Alsjeblieft?'', Vraagt Rosalie maar mijn tante schudt haar hoofd.

Rosalie pov.

Kate schudt haar hoofd.

''Bedankt liefje, maar ik kan niet. Ik moet hier blijven. Zorg alsjeblieft goed voor Skylar.'', Zegt Kate en ik knik.

''Kom op, opschieten.'', Zegt Bryan en ik rol met mijn ogen.

''Tot ziens.'', Zeg ik en knuffel Kate.

We nemen afscheid en vertrekken.

We stappen in de auto en beginnen te rijden.

Ik kijk naar buiten en zie de training.

We rijden door het pack naar het noorden. Dat is de snelste weg. We komen langs de Omega's.

''Waar zijn de mannen?'', vraag ik.

''Die zijn aan het trainen.'', Antwoordt Bryan en ik kijk naar buiten.

De vrouwen werken op het land.

''Is het werk niet te zwaar voor hen?'', vraag ik en Bryan zucht.

''Geen idee, maar het zijn omega's. Die horen te werken. Iedereen hoort te werken.'', Zegt Bryan en we komen aan bij de grens.

We steken de grens over en ik zie iets door de bomen bewegen.

Het zijn waarschijnlijk Sentinel.

Na 2 minuten rijden zie ik nog iets bewegen.

Zal ik het Bryan vragen?

''Natuurlijk moet je het hem niet vragen. Je hebt hem al genoeg gestoord met jouw vragen!'', Zegt Leone en ik ben het met haar eens.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu