Rosalie pov.
''Wakker worden!'', Roepen Alexia en Demi tegelijkertijd.
Ik schrik wakker en kijk naast mij om Bryan slapend aan te treffen.
''Hoe kan jij nog slapen.'', Vraag ik meer aan mezelf aangezien hij me niet kan horen.
''Ze bleven gister laat op.'', Antwoord Demi.
''Ze? Wie is ze?'', Vraag ik en ze knikt.
''Blake en Bryan, Blake had hem gister laat gebeld vanwege het nieuws.'', Zegt Demi en ik hou mijn hoofd schuin, ''Kom op Rosalie denk je nou serieus dat het nieuws zich niet verspreid?''
''Welk nieuws..... Oh, maar hoe! MIJN OUDERS WETEN HET NET!'', Roep ik wanhopig.
''Hssss, kom nu. Je hebt 1 uur om je klaar te maken dan gaan we weg.'', Zegt Demi en zij en Alexia verlaten de kamer.
''Eindelijk.'', Hoor ik iemand naast me zuchten.
''Je was wakker.'', Sis ik naar Bryan.
Hij grijnst en knikt.
''Rustig liefje, anders gingen ze ons duizend vragen stellen. Dus bedank me maar.'', Zegt hij en ik knik langzaam.
''Ik ga douchen.''
''Ik ga slapen.''
''Moet jij niet als Alpha, Alpha dingen doen?'', Vraag ik en Bryan zucht.
''Zo meteen.'', Mompelt hij en hij knuffelt een kussen.
Ik glimlach, pak mijn kleding en stap in de douche.
Na een half uur douchen en een half uur omkleden, make-up etc. zit ik in de eetzaal te ontbijten.
''Opschieten liefje, neem je ontbijt mee. Je gaat verder eten in de auto.'', Komt mijn moeder plotseling binnen.
Ik kijk haar aan met een meen-je-dat en genade-alsjeblieft blik.
Ze grijnst en op dat moment komt Bryan langzaam zonder haast de eetkamer binnen. Chad en Clarissa zijn op zijn hielen. Als ze beginnen te eten komen Evan, Cayden, Andrea en Xander binnen.
''Hoeidozomoeteikhhaastjefhjebeniemzdjniet.'', Mompel ik met een volle mond.
''Rosalie.'', Zegt mijn moeder bestraffend.
Kate schudt grijnzend haar hoofd.
''Hoezo moet ik haast hebben en zij niet. Ik bedoel Bryan gaat ook trouwen.'', Zeg ik en sla mijn armen over elkaar.
Mijn moeder rolt haar ogen en Bryan knijpt zijn neus om niet te lachen.
''Ten eerste liefje ik ben Alpha en heb veel werk. Ten tweede ik heb al een pak. Mijn tante heeft een pak voor me uitgezocht in mijn maat.'', Zegt Bryan en ik kijk hem aan met grote ogen.
''Hoezo kunnen jullie geen bruidsjurk voor mij uitzoeken?'', Vraag ik.
''Nou liefje dat komt omdat bijna alle mannen dezelfde lichaam hebben, dus alle pakken lijken op elkaar. Maar vrouwen zijn verschillend dus je hebt verschillende trouwjurken.'', Legt mijn moeder langzaam uit en de jongens beginnen te lachen.
En tot mijn grote ergernis lacht Clarissa mee.
''Wacht maar af Clarissa, jij bent de volgende.'', Sis ik haar toe en loop alvast naar de auto.
Ik word bij mijn middel gepakt. Ik draai mijn hoofd om en word gezoend.
''Maak je geen zorgen lieverd, werk gewoon mee. Trek je niets aan van dat gelach maar je moeder is gewoon hilarisch.'', Grijnst Bryan en ik rol mijn ogen, ''En nog iets ik moet alles regelen volgende week ben ik er niet.''
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...