Bryan pov.
Als we aan de kant zijn klim ik naar boven. Rosalie klimt achter me aan maar glijd. Ik pak net op tijd haar arm en trek haar naar boven.
Ik steek mijn neus in de lucht en ruik een vreemde geur.
''Rogues.'', Gromt Caleb. 'Ja, Caleb ik weet het.'
''Wat is er?'', Vraagt Rosalie.
''Rogues ik ruik ze.'', Zeg ik eerlijk. En ik had gelijk ook. Daar komen een stuk of 8 wolven uit de struiken.
Ik grom en trek Rosalie achter me. Haar mag niks gebeuren.
Een van de wolven transformeert terug en zegt: ''Zo, zo Alpha Denom. Wat doet u met een meisje?''
Ik grom harder. ''Blijf uit haar buurt.''
''Kijk, kijk. Ongelofelijk! Heeft Alpha Bryan Denom zijn mate gevonden?'', Zegt een onbekende stem. Maar zo onbekend is het niet. Ik herken de stem.
Hij komt tevoorschijn uit de boom.
''Blake.'', Grom ik.
''Blake! Je bedoelt Blake van de Rogue roedel?'', Vraagt Rosalie angstig aan mij.
''Ja die Blake.'', Zegt Blake, ''En ik ben hem. Nou krijg ik antwoord of niet.''
''Jij krijgt helemaal niks. Misschien een pak slaag.'', Zeg ik dreigend.
''En nog iets. Wat boeit het jou?'', Vraagt Rosalie.
''Nou prinses veel. Aangezien Denom geen zwakke punten heeft kan jij dat wel zijn.'', Zegt Blake.
Ik wou naar Blake grommen want niemand mag Rosalie prinses noemen behalve ik. Maar opeens springt er een wolf op Rosalie.
''Rosalie!'', Roep ik.
Ik zie dat ze tegen hem probeert te vechten maar dat lukt niet.
Ik transformeer in mijn wolf en spring op de wolf boven Rosalie. Ik trek de wolf van haar af en breek zijn nek.
Ik kom voor haar staan en grom naar de rest.
Sommige wolven gaan naar achter en willen wegrennen maar Blake gromt naar hun.
''Kijk dat is genoeg voor mij om te weten dat zij jouw mate is.'', Zegt Blake en transformeert in zijn wolf.
Blake springt op mij en vechtend rollen we over de grond.
Ik zie dat Rosalie tegen de wolven vecht. Ze doet haar best maar ik kan haar nu ook niet helpen. Ik ben bezig met Blake. Hij springt op mij en hapt in mijn rug. Ik grom naar hem en bijt in zijn poot. Ik hoor hem piepen. Waarschijnlijk is die poot gebroken. Hij gromt en raakt me met zijn klauw.
Ik grom en haal naar Blakes gezicht-kop. Als ik naar Rosalie kijk zie ik haar vechten tegen Adrian.
Ik grom en spring op Rosalie. Ik duw Adrian van haar af en hap naar hem. Het lukt me Adrian in zijn poot en buik te bijten. Adrian gaat piepend weg.
Net als ik denk dat dit voorbij is, springt Blake op mij.
Hij hapt naar mijn nek maar Rosalie springt op hem. Ze duwt hem weg.
Blake pikt dat niet en bijt in haar oor.
Ze piept en gaat naar achteren.
Ik sta op en bijt Blake in zijn nek. De bijt is niet diep genoeg om de nek te breken maar wel diep genoeg om Blake te laten piepen. Adrian springt op mij en bijt in mijn buik.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...