Rosalie pov.
Ik word kreunend wakker.
''Gaat het prinses?'', Vraagt Bryan.
Ik zucht en ga rechtop zitten.
''Water.'', Mompel ik en Bryan geeft me een glas water.
''Bryan, wat gebeurt er?'', Vraag ik en leun tegen hem aan.
''Je zit in de heat.'', Antwoord Bryan en gaat met zijn hand door mijn haar.
'''Hoe?'', Vraag ik en hij haalt zijn schouders op.
''Geen idee. Geen idee. Ik heb de dokters bevolen om te zoeken naar de reden.'', Stelt Bryan mij gerust en ik kreun van de pijn.
''Het doet zo veel pijn.'', Mompel ik en Bryan zucht.
''Weet ik sweetheart weet ik.'', Zegt Bryan en ik zucht.
''Het is niet jouw schuld. Dat weet je toch?'', Vraag ik hem en hij zucht.
''Ik weet het maar ik kan er niet tegen als ik jou in pijn zie.'', Zegt Bryan en ik glimlach.
''Ik hou van je.'', Mompel ik voor ik naar mijn dromenwereld ga.
''Ik ook van jou.'', Hoor ik Bryan zacht zeggen.
Bryan pov.
Als ik Rosalie in mijn armen zie slapen worden ik en Caleb rustig.
'Caleb waarom ben jij niet wild?'
''Omdat Bryan, we de matingsproces hebben afgerond. Ik ben gerust. Ze is van ons. Helemaal van ons.'', Zegt Caleb en ik zucht.
''Alpha.'', Zegt de dokter en klopt op de deur.
''Kom binnen.'', Zeg ik en leg Rosalie op het bed.
''Ik heb gekeken Alpha. Het is onmogelijk. Dit kan alleen een vloek zijn.'', Zegt de dokter en ik frons. We wil nou mijn kleine Rosalie vervloeken.
''Hoe en wie?''', Vraag ik.
''Alpha, dat kunnen alleen heksen. Ik denk dat een heks haar heeft gevloekt. En ik weet dat er in de buurt van de grens van Alpha Blakes roedel een hut is waar een heks woont. Ze is de enige heks in de 'buurt'.''', Zegt de dokter en ik knik.
''Je mag gaan.'', Zeg ik en ze buigt en loopt weg.
Chad komt binnen.
''En?'', Vraagt hij.
''Roep de mannen. We gaan de heks bezoeken bij Blakes grens.'', Zeg ik en Chad knikt.
Hij loopt naar buiten om de mannen op te halen.
''Ik kom zo terug, Roosje.'', Zeg ik en geef haar een kus op de wang. Ze kreunt licht en ik loop weg.
''Tante, kun je op Rosalie passen?'', Vraag ik aan mijn tante Kate.
''Tuurlijk Bryan.'', Zegt Kate glimlachend en ik glimlach terug.
Als ik buiten ben zie ik Chad en de mannen.
''Mannen! Zoals jullie weten is jullie Luna in de heat. Maar dat is niet normaal, het is een vloek! En de heks bij de grens van Blakes roedel heeft dat waarschijnlijk gedaan. Ik wil dat een klein groepje met me mee om jullie Luna te wreken en de vloek op te heffen zo wie wilt er mee!'', Roep ik en gelijk gaan alle vingers de lucht in,.
Ik grijns. Iedereen houdt van Rosalie dus willen ze haar helpen. En dat betekent dat ze haar accepteren al Luna.
''Niet iedereen gaat mee. Ik wil dat de 18 plus meegaan die ik train.'', Beslis ik en gelijk gaan er mannen en jongeren weg.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...