Jongens die L en J waren smileys maar ik weet niet waarom je ze niet ziet. En sorry voor de vergissinkjes! Dit hoofdstuk is bijgewerkt. Ik heb de fouten verbeterd!
Bryan pov.
''Wie zei dat ik hun ging vermoorden. Ze hebben mijn keuzes gehoord. Of ze sluiten zich aan bij mijn roedel of ze worden Rogues.'', Zeg ik simpel en kijk naar de mensen.
Ze fluisteren wat met elkaar en dan komt een meisje naar voren.
Het meisje neemt diep adem en zegt: ''Alpha Bryan Denom, we hebben besloten om ons bij u te sluiten, maar we willen ons veilig voelen.''
Ik knik. ''Iedereen die in mijn roedel is veilig. Zoals je ziet is mijn roedel een van de sterkste en grootste. Zolang je je gedraagt en mij, de Luna, Beta en Delta respecteert, ben je goed en veilig.'', Zeg ik en transformeer in mijn wolf.
Ik laat begin te huilen als teken dat ik gewonnen en zo kunnen de andere 2 roedels weten wat er is gebeurd. Mijn roedel huilt mee. Ik verander terug en bevel: ''Chad jij gaat morgen met Evan en andere roedelleden de andere roedels bezoeken. Je vertelt hun dat ik de Alpha ben en dat ze bij The Black Soules horen. Wie niet wil luister wordt Rogue.'', Zeg ik en verander in mijn wolf om naar mijn roedel te rennen.
Na 2 uur rennen zijn we aangekomen. Alpha Richard en Alpha Ryan hebben me gevolgd.. als we er zijn komt mijn tante naar mee toe gelopen en knuffelt me.
''Ik ben trots op je.'', Zegt ze gelukkig en laat me los, ''Alpha's.'' ze knikt naar hun en ze knikken terug.
''Alpha's het is inmiddels 3 uur 's ochtends. Ik denk dat het handig is als u hier blijft overnachten.'', Stel i voor en ze knikken.
''Graag.'', Zegt Alpha Richard en glimlacht.
''O en Bryan noem ons geen Alpha's. we zijn nu vrienden. En gefeliciteerd met jouw overwinning.'', Zegt Alpha Ryan en ik glimlach.
''Fijn.'', Zeg ik en loop naar binnen.
Ik loop naar mijn kamer en neem een douche. Als ik klaar ben doe ik mijn broek aan en ga op het bed liggen.
Ik pak mijn telefoon en zie dat Rosalie mij een bericht heeft gestuurd.
Rosalie= Veel succes! Wees voorzichtig alsjeblieft! Hou van je.♥♥♥
Ik glimlach en typ haar iets terug.
Bryan= Maak je geen zorgen. Ik heb gewonnen. Hou ook van jou.
Ik denk erover na of ik haar een hartje ga sturen of niet. Ik besluit het niet te doen.
Rosalie= GEFELICITEERD! Maar mijn vader en Alpha Ryan zijn naar jou gegaan. Heb jij hun gezien?
Bryan= Ja, ze overnachten bij mij. Het is te laat om terug te gaan. We komen wel morgen en dan haal ik je op. Dus pak je spullen maar. ;D
Rosalie= Ja en het is de laatste nacht waarmee ik slaap zonder jouw armen om mijn heen. Ik heb geen knuffelbeer meer. :(
Bryan= Ben jij mijn knuffelbeer niet aangezien ik jou knuffel?
Rosalie= Misschien, maar je bent mijn kachel. Ik gebruik Skylar als mijn knuffelbeer.
Bryan= Houd haar levend, wil je?
Rosalie= Tuurlijk zie je morgen.
Bryan= Welterusten Doornroosje.
Rosalie= Welterusten Brylie.
Bryan= Brylie? Serieus!
Bryan= Rosalie?
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...