Rosalie pov.
Ik knik en glimlach. Als we er zijn hoor ik verschillende stemmen die roepen/schreeuwen/praten. ''Alpha alstublieft ga terug naar uw bed.'' ''B*yan tante zegt dat je te*ug moet!'' ''Bryan Denom ga nu onmiddellijk terug!'
Ik zucht en schudt mijn hoofd. Wetend wat er is gebeurd. Ik zie Chad en Evan grijnzen en ook hun hoofd schudden.
Ik zie Bryan lopen en iedereen negeren en het grappige is dat iedereen ook aan de kant gaat. Ze zijn waarschijnlijk bang voor zijn reactie.
''Chad, Evan kom mee.'', Zegt Bryan als hij ons passeert.
Chad en Evan lopen achter hem aan en ik zucht. Ik loop-ren achter hem aan.
Als hij buiten is hoor ik Chad zeggen: ''Gast is het niet beter dat jij een dagje in het ziekenhuis blijft minimaal.''
''Nee gek. Waar is mijn vest?'', Vraagt Bryan.
''Bij Xander in het packhuis.'', Antwoordt Evan.
''Dit meen je niet. Best, zeg Xander dat hij mijn vest moet meenemen en naar de auto moet gaan.'', Zegt Bryan op een Alpha-toon en gaat weg.
Ik zucht hij heeft die toon gebruikt zodat hij Chad hem niet ging tegenspreken. Nou ja eigenlijk iedereen, maar ik niet. Ik ben zijn mate. Hij gaat mij niks doen. Toch?
Ik ren en stop voor hem. ''En waar denkt meneertje naar toe te gaan?'', Vraag ik en zet mijn beide armen aan de muur zodat hij niet langs kan.
Hij trekt een wenkbrauw op en vraagt: Zozo Rosalie sinds wanneer heb jij lef om mij tegen te spreken?''
''Sinds jij gewond bent en in bed hoort.'', Zeg ik en duw hem terug naar zijn kamer. Nou duwen ik zou meer zeggen tegen hem aanleunen en hem proberen te duwen terwijl hij zijn armen over elkaar heen heeft en zucht.
''Zou ik je het bewijzen Doornroosje dat ik beter ben?'', Vraagt hij. Net als ik wil antwoorden tilt hij me op en gooit me over zijn rug.
''Bryan zet me neer! EN waarom moeten jullie allemaal nou zo gespierd zijn!'', Roep ik boos en sla op zijn rug.
Ik stop als ik me besef dat hij gewond is bij zijn rug.
''Rustig prinses, ik ben al geheeld. Alpha's helen sneller en het was niet zo diep.'', Zegt Bryan en zet me neer als we buiten zijn. Hij kijkt me aan en zegt: ''Nog iets Roosje ik moet gaan. Mijn roedel heeft mij nodig en ik heb gehoord dat ze Adrian en een andere wolf uit hun roedel hebben gevangen genomen. Begrijp je? En ik beloof je dat ik terug kom.''
Ik knik en kijk naar de grond.
Hij pakt mijn kin vast en fluistert in mijn oor: ''Laat het raam anders open.''
Ik bloos en kijk weg. Opeens hoor ik geschreeuw en geluid en geroep. Ik zie Chad, Evan, Xander en Gwen bij ons staan.
''Sorry tortelduifjes maar wij moeten weg. Jouw tante en Skylar flippen en de rest ook. Alpha Richard en de rest weten dat je bent ontsnapt en gaan jouw tegenhouden. Zo neem afscheid tortelduifjes.'', Zegt Gwen grijnzend.
Bryan gromt en zegt: '''Jayden.''
Gwen bloost en kijkt weg.
Bryan grijnst en geeft me een kus op mijn voorhoofd.
''Doei zie je later.'', Zegt hij en loopt naar zijn auto.
De rest stappen ook in. Voordat Bryan weg racet roept hij snel: ''Zeg tegen mijn tante dat ik in de roedel ben!''
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...