Chapter 9.

8.2K 319 59
                                    

Rosalie pov.

Lieve Rosalie,

Ik heb besloten om te kijken hoe zwak je bent

Dus nodig ik je uit om te gaan rennen om middernacht.

Kom om 12:00 naar buiten en daar wacht ik op je.

Maak je geen zorgen ik regel het voedsel.

Groetjes Bryan.

Ik glimlach volgens mij, bedoelt hij picknicken maar wat maakt het uit.

Het is een date.

Opeens krijg ik een ei op mijn hoofd ik kijk om en zie Peter grijnzen. Ik grijns terug en doe mee met het voedsel gevecht.

Als het voedsel gevecht is afgelopen komen de schoonmakers en verwisseld iedereen zijn of haar kleding.

Als we klaar zijn en we komen naar binnen zien we dat alles netjes is en er nieuw ontbijt op tafel staat.

We ontbijten snel en rustig met zijn allen.

Als we klaar zijn gaan de mannen naar de vergaderzaal en de jongens gaan ook mee. Omdat zij de toekomstige 'Alpha's zijn.

Wij de meiden werden meegesleurd door de Luna's. We gingen zitten in de woonkamer. Iedereen kreeg een kopje warme chocolademelk met slagroom.

''Zo, Roos. Ik heb gehoord dat jij en jouw mate elkaar toch geaccepteerd hebben. Mogen we nu weten wie jouw mate is?'', Vroeg Luna Iris.

''Ja inderdaad het klopt. Maar ik en mijn mate willen het geheim houden.'', Zei ik terwijl ik een slokje van mijn chocolademelk neem.

''Waarom? Wacht, zeg me niet dat jouw mate een Omega is!''', Riep Luna Emily geschrokken.

Ik kijk geschrokken naar haar. ''Wat nee. Maakt u zich geen zorgen. En wat maakt het uit?'', Vroeg ik, ''Omega's zij ook weerwolven.''

''Dus het klopt?'', Vraagt mijn moeder verbaast, ''Oh maar liefje maak je geen zorgen zeg maar dat hij naar hier moet komen.''

Ik rol met mijn ogen. Alexia en Demi beginnen te lachen.

''Mam mijn mate is geen Omega. We willen het geheim houden. Als we er klaar voor zijn vertellen we het wel. Zo maak je geen zorgen.'', Zei ik een beetje geïrriteerd.

Luna Sara lacht en zegt: ''Laten we een film zetten. En vrouwen toch laat dat meisje alleen. Als zij en haar mate het geheim willen houden wat boeit het ons?''

Ik glimlach naar haar en ze knikt naar mij.

''Laten we Charlie's Angles: Full Throttle kijken!'', Riep Demi.

We knikken allemaal en zetten de film op.

''Kunnen wij en onze mate niet samen deze film bekijken?'', Vroeg Leone, ''Waarom is het nog geen 12:00 middernacht?''

Ik zucht. ''Leone stop met zeuren.''

Ik verbreek de verbinding want ik weet dat mijn wolf alleen gaat zeuren.

Ik kijk naar de film genietend van een kopje warme chocolademelk.

Bryan pov.

Na het ontbijt gingen we naar de vergaderzaal. De jongens gingen mee aangezien ze de toekomstige Alpha's worden.

Alpha Richard begint: ''Laten we eens kijken hoe jullie de beveiliging regelen. Bij mijn roedel worden de mannen vanaf 18 jaar getraind. De Sentinel (wachters) en de Hunters worden getraind door mijn Beta. En de jongeren en de scout door mijn Delta. Zelf train ik Oliver en Ezra. Ik ben benieuwd hoe het gaat in jullie roedel.''

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu