Chapter 54.

3.9K 199 122
                                    

Zet het muziekje (in de media) aan en lees.

Bryan pov.

Ze doen het deksel open en laten het vallen.

''HOE DURF JE!'', Roept de vampier prins, ''ALPHA BRYAN JIJ GAAT DOOD! ACHTER HEM AAN!''

''Nee wacht!'', Roept de man met het pistool.

''U hebt veel gedaan, mijn vader vermoord, mijn neef vermoord, mijn vrienden en mijn roedel. En hiervoor gaat u boeten.'', Zegt de man en ik voel me best wel trots.

De man houdt zijn masker weg en ik ben met stomheid geslagen.

Ik kijk hem aan voor een lange tijd.

Er komt nog iemand erbij staan en slaat een arm om hem.

''Nou wat vind je van de verrassing zoon.'', Zegt hij en ik grom.

Justin! DIE JUSTIN WAS DIE MAN MET HET PISTOOL! HIJ PROBEERDE ROSALIES LUNA CEREMONIE TE VERPESTEN!

''Justin, nooit gedacht dat jij vies kon spelen.'', Zeg ik best wel kalm, ''Maar jij, jij hoort dood te zijn! Ik heb je nek opengescheurd!'', Roep ik kwaad naar mijn nee mijn voormalige vader. Ik kan hem geen vader noemen, hij is mijn vijand.

''Nou, zoon, het ligt zo. Ik werd net gered. 1 seconde en ik was dood.'', Zegt Nathan en begint te lachen.

''Ik ben je zoon niet. Ga sterven in de hel. En neem de vampiers en je vriend Justin mee.'', Grom ik naar hem voordat ik me omdraai

''Bryan, je blijft mijn zoon, al wil je dat niet. Maar heb ik geen recht om mijn kleinzoon te zien?'', Vraagt hij met een grijns.

De wolven uit mijn roedel beginnen naar hem te grommen.

''Jij komt nooit in zijn buurt.'' En met dat verander ik in mijn wolf en ren terug naar mijn roedel met de rest op mijn hielen.

''Waarom is er geen oorlog?'', Vraagt Caleb.

'Denk na sukkel. Ik bedoel het zijn vampiers, geen roedel ofzo iets. Onze vijanden voor meer dan 1000 jaar!'

''Okay, maar wij zijn sterker.''

Ik rol mijn ogen.

Als we er zijn transformeer ik terug.

''Mannen, maak jullie klaar. De weerwolven zijn bang om ons aan te vallen dus hebben ze een oude vijand gesmeekt om te helpen! Maar wij laten hun niet winnen!''

Ze juichen en ik glimlach. Dit is mijn roedel, die ik voor jaren heb getraind. We hebben veel verloren maar ook veel gewonnen. Die vampiers zullen ons nooit verslaan.

Rosalie pov.

Conall opent zijn kleine oogjes en kijkt me aan. Ik glimlach en kus zijn voorhoofd.

Hij begint te huilen als teken dat hij honger heeft. Ik geef hem borstvoeding en als ik klaar ben zing ik hem in slaap. Wie had ooit gedacht dat ik een kind zou krijgen met de 'Demon'.

Ik glimlach en zet Conall weer in zijn wieg.

Ik voel twee sterke armen om mijn middel en glimlach.

Mijn glimlach verdwijnt als ik zijn aangespannen spieren voel.

''Wat is er?'', Vraag ik en draai me om. Ik geef hem een kus en kijk recht in zijn rode ogen.

Hij zucht en pakt een verdwaald plukje haar en stopt hem achter mij oor.

''Wat zal ik zeggen, de vampiers hebben ons de oorlog verklaard. Ze helpen Justin, hij blijkt de zoon van de Alpha van The Red Blood Pack. Hij heeft ook andere roedels om hulp gevraagd uit andere landen.'', Zegt hij en zucht.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu