Chapter 26.

6.8K 298 27
                                    

Rosalie pov.

'Ik kan je ruiken Doornroosje' - Bryan.

'Sorry ben te nieuwsgierig. Vind je het erg? Anders ga ik wel weg.' - Rosalie.

'Nee, nee. Je mag blijven.' - Bryan.

''Tante het spijt me.'', Zegt Bryan, ''Ik en Rosalie hebben het matingsproces afgerond en ik heb haar alles verteld.''

''O Bryan, ik heb het je allang vergeven. Ik ben zo blij dat je het Rosalie hebt verteld. Mijn zoon wat er is gebeurd is gebeurd. Je moet je verleden sluiten.'', Zegt zijn tante.

''Tante ik stik.'', Zegt Bryan. Ik glimlach dat betekent dat zij hem knuffelt.

''Maar ik wou u iets vragen. Weet u misschien wat ik kan doen met Blake. Moet ik hem vermoorden of in leven houden.'', Vraagt Bryan.

Ik hoor zijn tante zuchten. ''Het liefst zou ik zeggen laat hem leven, maar ik weet niet wat het best is voor de roedel. Maar alsjeblieft Bryan zorg goed voor jezelf. Je neemt regelmatiger 2 tabletten in plaats van 1. Ik ben bang dat jij een keer de hele pot in neemt! Je moet ook beter gaan slapen. Kijk de wallen onder jouw ogen. Je moet echt beter voor jezelf zorgen. Beloof je het me?'', Vraagt zijn tante.

Bryan zucht en ik ben geschrokken.

''Best.'', Mompelt Bryan. ''Fijn.', Zegt zijn tante en klapt in haar handen, ''Kom binnen Rosalie. Ik weet dat je achter de deur staat!''

Ik zucht en open de deur. ''Sorry.'', Zeg ik en kijk naar d grond.

''Geen probleem meid, maar beloof me dat je voor Bryan gaat zorgen?'', Zegt zijn tante en kijkt me aan.

Ik glimlach en knik. ''Belooft'', Zeg ik en ze knuffelt mij. Ik knuffel haar terug en kijk naar Bryan. Hij laat zijn hoofd achterover vallen.

''Bryan?'', Vraag ik.

''Hmmmm.'', Mompelt Bryan.

''Wat is er?'', Vraagt zijn tante bezorgd.

''Niks ik ben alleen moe en heb honger en er zitten 2 dames hier die de hele tijd zitten te knuffelen. Het gaat perfect.'', Zegt Bryan en grijnst.

''Bryan!'', Roepen ik en zijn tante tegelijkertijd.

''Ik denk dat Chad me roept.'', Zegt Bryan en loopt naar beneden.

Kate zucht en loopt ook naar beneden. Ik glimlach en sluit de deur en volg hun.

''Alpha Denom. Wat zijn uw orders voor Blake?'', Vraagt Cayden.

''Weet ik nog niet. Is hij al wakker?'', Vraagt Bryan.

''Ja Alpha.'', Antwoord Cayden.

''Zijn die twee gasten weg gegaan?'', Vraagt Bryan en pakt de doos.

Cayden knikt.

Gwen en Jayden komen glimlachend naar binnen. Hand-in-hand.

Bryan zucht. ''Wat is er nou weer?'', Vraagt Bryan.

Alpha Ryan zucht terwijl Luna Emily grijnst. Edwin grinnikt alleen maar.

Mijn vader en Alpha Alec kijken elkaar aan terwijl Alpha Eric geamuseerd keek.

Gwen wil praten maar Bryan kapt haar af: ''Wacht! Voordat je gaat zeuren aan mijn hoofd voor jouw mate en mij koppijn bezorgd wil ik een glas water.''

''Op de tafel is er een Alpha. Ik wist niet dat u blind was. Misschien een roze bril.'', Zegt Gwen geamuseerd.

Bryan gromt naar haar en ze is stil maar ze grijnst vaan oor tot oor. Bryan pakt 2 tabletten maar ik pak er 1 voordat hij het in zijn mond stopt. Hij kijkt me geïrriteerd aan maar zucht en neemt er 1 in.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu