Chapter 10.

9K 327 82
                                    

Rosalie pov.

We waren net bij de vergadering.

Er werd besloten dat er nog 2 dagen werden besteed om een andere oplossing te vinden. Als er geen andere oplossing was dan moesten we naar Alpha Bryans roedel.

Het probleem is dan dat de school weer begint. Gelukkig ik hoef alleen nog maar een paar maanden en dan ben ik klaar.

Maar het andere probleem is dat Alpha Bryans roedel een uur ver is! Nou met het openbaar vervoer. Met de auto 45 a 30 minuten.

Mijn ouders zullen zeker geen tijd hebben om mij te brengen.

De andere ouders ook niet. En als het kan wel zijn met 9 man.

Ik zucht. Ik zet mijn iPod aan en zet mijn Play list aan. Als eerst komt het nummer runnin van Adam Lambert, daarna hello van Evanescene. Ik heb eens zin om verdrietig muziek te luisteren.

Bryan en Ryan hadden vandaag gevochten.

Ik vond het zo erg wat Ryan tegen Bryan zei ik wou net roepen dat ik Bryans mate ben.

Opeen wil ik zo snel mogelijk dat iedereen weet wie ik ben. Toen Bryan het over Bryans ouders had sprong Bryan op Ryan en ze begonnen te vechten. Het brak me toen Ryan zij dat hij hoopt dat Bryans mate doodgaat.

Die klootzak!

Ik kijk hoe laat het is. 8 uur. We hadden net avondeten gegeten.

Ik ga liggen en zet mijn wekker om 11 uur.

Ik val daarna in slaap.

Bryan pov.

We hebben net een beslissing genomen en daarna hebben we gegeten. Ik ben uitgeput.

Als we in onze kamer zijn plof ik op mijn bed.

Chad en Evan kijken me met medelijden aan.

''Waarom is mijn leven zo zwaar?'', Zucht ik.

Ze gaan me nooit vertrouwen. Ze zien me als een duivel. Geen wonder dat de kinderen en Rosalie denken dat ik zo slecht ben.

Ze denken zelfs dat ik met BLAKE samenwerk! Ze moesten eens weten wat er was gebeurd.

Al helemaal die Alpha Ryan. Hij heeft de oorlog verklaard.

''Zal ik maar de mand klaarmaken?'', Vroeg Chad.

Ik grom. ''Nee, waar ben ik in hemelsnaam mee bezig. Ik ga haar afwijzen.''

''WAT!'', Roepen Chad en Evan tegelijkertijd.

Chad zucht en loopt naar me toe. ''Weet je wat ga jij wat slapen dan maak ik alles klaar.''

Ik zucht en knik.

Hij glimlacht en doet het licht uit.

Hij en Evan vertrekken.

En laten me alleen achter met mijn gedachten. Ik draai me om. Ik moet bekend maken dat Rosalie mijn mate is. Anders gaat het daar mis.

Maar is ze er klaar voor?

Ik kan niet meer. Ik heb al jaren mijn verdriet omgetoverd tot woede.

Dat is de rede dat ik nu zo ben.

Alleen mijn familie, Chad en Evan en het roedel (nou de meeste) weten wat er gebeurd is.

Die Alpha Ryan gaat boeten voor alles.

Hij denkt dat het woorden zijn. Maar het zijn geen normale woorden maar oorlogswoorden.

Door die woorden wil hij de oorlog beginnen.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu