Bryan pov.
Ik grijns en zeg: ''Laten we beginnen.''
Evan schudt zijn hoofd en zegt: ''Gwen is hun al aan het 'voorbereiden'.''
''O, maakt niks uit.'', Zeg ik en open de celdeur. Ik word begroet door mooie kreten.
Caleb grijnst en ik weet dat hij naar bloed verlangt.
Gwen stopt met de man zijn gezicht te 'bewerken' en grijnst naar me.
''Kijk Alpha, ik heb ze blauw voor je geverfd.'', Grijnst Gwen en de mannen jammeren.
''Okay mannen wat hebben we geleerd?'', Vraagt Gwen.
Ik zie dat hun polsen rood zijn door de zilveren handboeien. Okay drie vierde deel van mijn kerkers zij zilver. Dat is toch niet veel.
''Jullie horen bij mijn roedel. Jullie horen als de beste te weten dat ik hier geen genade heb. Jullie krijgen jullie straf en dan mogen jullie vertrekken. Als ik jullie nog één keer hier tref kan het jullie ik-word-Rogue moment zijn. Begrepen?'', Zeg ik op Alpha toon.
Ze knikken bang. Ze weten dat ik hun ga straffen. Wat ze ook doen of zeggen. Ze kennen me gewoon. Mijn hele roedel kent me. En de andere roedels ook.
Ik pak een zweep en begin mijn 'pret-uurtje'.
Rosalie pov.
Ik word wakker en kijk om me heen. Ik ben op mijn kamer maar ik zie geen Bryan.
Ik ga rechtop zitten en zie een brief.
Ik pak de brief en lees het.
Lieve Rosalie,
Ik ben even bezig. Ik kom later. Wacht op mij en blijf hier.
Bryan.
Even bezig? Hopelijk heeft het niks te maken met de mannen.
Ik zucht. Wie hou ik voor de gek. Het zijn de mannen.
''Ik vind het wel leuk dat Bryan en Caleb zo beschermend voor ons zijn. Hij heeft gelijk. Ze moeten gestraft worden.'', Zegt Leone dromerig.
Ik ben het met haar eens. Maar ik ken Bryan. Hij gaat het vast niet 'lief' doen.
Ik sta op en pak wat kleding. Ik ga naar de badkamer en neem een lange en vredige douche.
Als ik klaar ben loop ik naar de kamer en kijk op mijn telefoon. Wow ik heb 1 uur gedoucht. Maar ik voel me nu pas schoon.
Ik ga zitten op het bed en wacht op Bryan.
5 seconden later komt Bryan binnen.
''Hey.'', Groet ik en ik wil hem knuffelen maar hij houdt me tegen.
''Laat me eerst een douche nemen.'', Zegt Bryan en ik knik.
Ik zie wat bloed op zijn T-shirt en vraag geschrokken: ''Heb je hun vermoord?''
''Wat, nee. Dat is hun straf.'', Antwoord Bryan en geeft me een kus op mijn natte haren, ''Je ruikt lekker.''
Ik bloos bij zijn complimentje.
Hij lacht en pakt schone kleding en loopt naar de badkamer.
Als ik de douche hoor doe ik de tv aan.
Ik zet Netflix en kijk een van mijn lievelingsseries. Teen wolf.
Als ik midden in een aflevering naar Dylan O'Brien kijk.
Ik wist niet dat ik met open mond naar hem kijk. Maar hij is zo knap.
''Oh ja is hij knap?'', Vraagt Bryan geïrriteerd.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...