Bryan pov.
Nu ik gedoucht heb en mijn outfit eindelijk aan heb kan ik rusten. *Zie media*
Nou rusten over 10 minuten komen de eerste gasten.
Maar ik heb medelijden met Rosalie, die wordt nu zeker weten opgemaakt.
''Voor ons.'', Zegt Caleb.
'Inderdaad voor ons alleen.'
Ik zit de laatste dingen door te nemen. 3 bewakers hebben onze spullen al in de auto gelegd. De bruiloft wordt in de tuin. Die is nu helemaal versierd.
''Ik denk dat het handig is als we of bij de tuin gaan staan of bij de deur.'', Zegt Alpha Alec en ik knik.
''We kunnen bij de tuin staan en ik zet 2 Sentinel (bewakers) bij de deur.'' Ze knikken en ik mindlink 2 Sentinel om bij de deur te staan.
Als we bijna bij de achterdeur zijn dan stop ik en blijf staan. De Alpha's draaien zich verbaasd om en ik kreun.
''Nee, weet je wat ik blijf boven wachten.'', Zeg ik. Ongelofelijk hoe dom ik ben. Hoe kon ik zoiets vergeten!
Chad, Evan, Xander en Cayden lachen terwijl de rest verbaasd kijkt.
''Duh, ik wil niet geknuffeld worden en iedereen die blij naar me toe huppelt om gefeliciteerd te zeggen.'', Grom ik en een paar beginnen te lachen.
''Hoezo?'', Vraagt Alpha Ryan grijnzend.
''Nou onze Alpha wil alleen aandacht op een negatieve manier. Zoals dat iedereen bang is van hem. O en hij is allergisch voor kusjes en knuffels.'', Zegt Chad terwijl hij doet alsof hij een professor is.
En dat was de laatste duw om in de deuk te liggen.
''Ik ben klaar Alpha.'', Zegt Andrea als ze vrolijk binnen huppelt. Ze heeft een zwart kort jurkje aan. Gwen komt achter haar aan gelopen.
''Wat doe jij hier?'', Vraag ik en ze grijnst.
''Kom op Bryan,. Ik ben over de heg gesprongen. Jayden en Emily waren er helemaal niet mee eens maar ze zullen nu wel komen.'', Zegt Gwen en Ryan zucht. En op dat moment gaat de bel.
Jayden komt boos-bezorgd naar binnen terwijl Edwin aan het lachen is. Emily komt bezorgd achter hun twee aan.
''GWEN BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN! Je kon dood gaan!'', Roept Jayden boos.
''Ja maar ik ben niet dood of gewond. En dit deed ik wel vaker voordat ik je ontmoette.'', Zegt Gwen en ik grijns.
''Kom op Jayden, ben je vergeten dat ik mijn roedel anders train dan die van jou?'', Vraag ik en hij knikt.
Jayden bekijkt Gwen nog een keer van top tot teen om zeker van te zijn dat ze niet gewond is.
Emily zucht opgelucht en Ryan knuffelt zijn vrouw.
''Mag ik weten waarom jij bovenaan staat bij de trap alsof je moet vluchten?'', Vraagt Edwin en ik grijns.
Luna Emily rolt haar ogen en loopt naar boven naar Rosalie toe.
Luna Sara en Luna Iris komen naar binnen en lopen gelijk naar boven.
''Waarom sta jij daar?'', Vraagt Luke en Peter kijkt verbaasd.
''Nou Professor Chad wilt u dat opnieuw uitleggen?'', Vraagt Evan en Chad knikt.
''Nou onze Alpha wil alleen aandacht op een negatieve manier. Zoals dat iedereen bang is van hem. En hij is allergisch voor kusjes en knuffels.'', Herhaalt Chad zijn woorden.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...