Chapter 46.

4.7K 238 53
                                    

Justin pov.

WAT! Omg, het gerucht klopt dat hij immuun is tegen zilver. Zijn beker is gemaakt van zilver en hij tilt het op alsof het niks is! Okay, we weten zeker dat zijn huid immuun is voor zilver. Maar is zijn lichaam daar ook immuun voor? Daar komen we zo achter.

Ik heb in zijn drinken zilver gedaan. Ben best wel benieuwd naar de reactie. Ik weet dat hij mij niet vertrouwd en waarschijnlijk ergens van herkend. Ja dat moet he als ik de neefje ben van de voormalige Alpha van The Black Rain Pack die hij heeft uitgeroeid en vermoord. Ik zag het gebeuren voor mijn eigen ogen!

Hij gaat hier voor boeten.

Ik hoop dat hij sterft als hij het drankje opdrinkt.

Maar weet je Rosalie is wel knapper geworden. Misschien kan ik Bryan irriteren om in Rosalies buurt te zijn.

Bryan pov.

Ik weet niet wat het is, maar ik vertrouw die Justin niet.

Niet alleen omdat hij in Rosalies buurt is maar ook omdat ik hem ven ergens herken.

''Bryan proef het drankje het is heerlijk!'', Zegt Amy en ik kink.

Ik zie dat Justin zijn volledige aandacht op mij gericht heeft. Iets in het drankje vertrouw ik niet maar ik zal wel moeten. Iedereen die kijkt naar mij.

Ik neem een slok en voel iets branden in mijn nek. Zal het alcohol zijn? Dat mag Skylar niet drinken.

''EN hoe smaakt het?'', Vraagt Justin nieuwsgierig.

''Goed. Maar wat heb je erin gedaan? Het heeft wel een brandend smaakje.'', Zeg ik en Justin grijnst.

''Geheim recept.'', Zegt hij grijnzend, ''Maar maak je geen zorgen het is niks ergs.''

''Bij mij proefde je niks brandend.'', Zei Rosalie nadenkend.

''Laat maar het zal wel aan mij liggen.'', Zeg ik en ze glimlacht.

Justin blijft me maar aankijken waardoor ik nog een slok moet nemen.

''Vind je het niet lekker?'', Fluistert Rosalie.

''Eerlijk nee.'', Fluister ik terug en voel me een beetje licht in mijn hoofd.

Ik ga rechtop zitten en zet de beker op tafel. Ik voel alsof mijn keel en maag in brand staan.

''Bryan gaat het?'', Vraagt Kate en ik sluit mijn ogen.

''Wat heb je in het drankje gedaan.'', Zeg ik en leun naar achter.

Ik voel Rosalie bezorgd naar me kijken.

''Niks bijzonder. Gewoon wat fruit en sap.'', Zegt Justin en ik open mijn ogen.

Mijn hoofd tolt. ''Gaat het? Moet ik de packdokter roepen?'', Vraagt Rosalie en ik schud mijn hoofd.

''Nee het gaat al'', Zeg ik maar volgens mij weet iedereen dat het gelogen is.

''Hie* neem nog een slokje.'', Zegt Skylar en ze staat op. Ze pakt de beker maar laat het vallen met een schreeuw. ''AUW!'', Roept ze en Rosalie pakt haar handen.

''Ze zijn verbrand.'', Zegt Rosalie verbaasd en raakt de beker aan. Ze trekt haar hand snel weg.

Chad raakt het aan en zegt: ''Zilver.''

Ik knik. Nu weet ik wat er aan de hand is. Mijn huid kan tegen zilver. Het zilver doet me iets aan als het in me komt.

''O shit.'', Fluister ik, ''Er zit zilver in het drankje.''

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu