Chapter 14.

7.6K 301 46
                                    

Rosalie pov.

Tuut Tuut Tuut. Ik kreun. Ik druk op de knop op mijn wekker. 6:30.

Ik sta op en ga naar de douche. Mijn kleding heb ik al klaargezet.

Ik kleed me uit en wacht totdat het water op de juiste temperatuur is.

Ik douch snel en trek mijn kleding aan. Ik doe een beetje mascara op en doe mijn har snel.

Ik kijk op mijn wekker; 6:59.

Ik doe mijn sokken aan en mijn schoenen. Als ik klaar is het 7:03.

Okay, ik heb ongeveer een half uurtje voordat we naar school gaan.

Ik ga naar beneden en zoek de eetzaal.

Als ik die gevonden heb zie ik de meeste aan tafel zitten. Ik zie dat Alexia, Luke en Ezra er nog niet zijn.

Ik begin aan mijn ontbijt. Na 4 minuten komt Ezra, Luke en Alexia naar de eetzaal.

Ze nemen hun plek en beginnen ook te ontbijten.

Chad komt naar beneden en zegt: ''We vertrekken over reen kwartiertje.''

''Moeten jullie niet ontbijten?'', Vraagt Demi.

''Jawel dat doen we ook. Alleen we maken de papieren af en ontbijten tegelijkertijd.'', Antwoordt Chad.

''Wow kunnen jullie 2 dingen tegelijkertijd. Ik kan dat niet.'', Zegt Peter.

''Dat moet je wel kunnen sukkel. Want jij bent de toekomstige Alpha. Ander word ik wel de toekomstige Luna.'', Zegt Demi met een volle mond.

''Ik wist niet dat Luna's met volle monden mogen praten.'', Grijnst Peter.

''Oh nee dan ben ik de eerste.'', Zegt Demi en neemt nog een hap.

Chad grinnikt en schudt zijn hoofd.

''Boeit niet als jullie maar over 10 minuten klaar zijn. Bryan is namelijk ongeduldig.'', Zegt Chad en gaat weer naar boven.

We eten door en kletsen wat. Als ik klaar ben pak ik mijn tas en ga naar de deur. Ik trek mijn jas aan en wacht op de rest.

Langzamerhand wordt de hal steeds voller en voller.

'''Hey veel plezier rop jullie nieuwe school!'', Roept Luna Iris.

''"Bedankt mam!'', Roepen Demi en Peter.

''Bedankt Luna.'', Zegt de rest braaf.

''Het is 7:29 en hij is er nog steeds niet.'', Zegt Oliver zuchtend.

We horen iemand de trap afgaan. En ja hoor daar staan Bryan, Chad en Evan.

''Wow ze zijn ook echt op tijd.'', Zegt Evan verbaasd.

''Beter. Zo zijn we er sneller.'', Zegt Bryan.

Hij heeft een shirt aan waardoor je zijn spieren goed kan zien. Hij trekt zijn schoenen aan en gaat naar buiten zonder jas.

''Nee zeg tegen hem dat hij een jas aan moet doen. Ik heb geen zin om hem van kwijlende meisjes weg te houden'', Jammert Leone.

Ik grinnik Leone is en blijft jaloers. Dat gebeurt er als je mates bent.

''Blijkbaar hebben sommige van jullie geluk want die gebruiken dezelfde lesmethode maar de andere krijgen boeken van de school.'', Zegt Chad en trekt ook zijn schoenen aan.

We lopen allemaal naar buiten.

Het is neutraal weer. Niet warm en niet koud.

Ik zucht nu nog lopen.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu