Rosalie pov.
''Ik ga dit tegen mijn b*oe* zeggen en hij gaat jou st*affen! En jij *oslaie laat mijn b*oe* met rust!'', Zegt Skylar boos en rent naar haar kamer.
Ik zucht. Ze moest eens weten.
''Weet je wat morgen hebben we school. Laten we vandaag iets leuks doen voordat we morgen naar de marteling gaan.'', Stelt Demi voor.
Iedereen knikt.
Maar waar gaan we naar toe.
Andrea komt naar binnen en pakt haar papieren. ''Was ze vergeten.'', Mompelt ze zacht.
''Hey Andrea weet jij of er een leuk plekje is hier in de buurt.'', Vraagt Luke.
Gwen komt binnen. (Zie Media)
''Nou er is een kroeg hier in de buurt.'', Zegt Gwen met een grijns.
''Gwen ze zijn waarschijnlijk niet eens 18 en ze mogen geen drank.'', Zegt Andrea, ''En nog iets s' middags is het niet leuk.''
''Je hebt gelijk. Er is hier een bos waar je kunt rennen.'', Zegt Gwen.
''Ne ze kunnen daar verdwalen en ik heb geen zin om mijn vrije tijd aan zoeken te besteden.'', Zegt Andrea.
''Maak je geen zorgen we blijven in de buurt.'', Zegt Peter.
''Best.'', Zucht Andrea.
Zij en Gwen gaan weer weg.
''Nou?'', Vraagt Alexia.
''Is goed.'', antwoord ik.
We wisselen onze kleding. Ik trek mijn sportkleding aan. Een sportbroekje en een topje. Ik pak snel mijn schoenen en doe mijn haar in een strakke staart. Ik pak mijn telefoon en ga nar beneden.
Na 5 minuten is iedereen klaar. We gaan naar buiten en transformeren in onze wolven. Wat een geluk dat ik 18 en. Mijn kleren scheuren dan niet als ik transformeer.
We rennen tot we een rivier zien. Ik ga naar de rivier en kijk naar mijn spiegelbeeld. Een witte wolf. Ik drink wat en ren achter de rest aan. We blijven doorrennen tot de zon onder gaat.
We besluiten terug te gaan. We blijven rennen onderweg worden we omringt door wolven. Allemaal grote wolven. Van schrik ga ik naar achteren. Ik ruik een heerlijke geur en kijk naar rechts. Daar zie ik een zwarte wolf met rode ogen. Bryan.
Ik zie dat de zwarte wolf mijn kant opkijkt. Hij kijkt eerst verbaasd daarna blij. Hij knikt als teken dat hij weet wie ik ben en transformeert terug.
''Volgens mij ben ik vergeten te zeggen dat jullie niet naar buiten mogen.'', Zegt Bryan.
De Alpha's kijken hem verbaasd aan. Ze kijken ons aan en veranderen terug.
''Verander.'', Zegt Alpha Alec kortaf.
Ik weet dat ik 18 ben en gewoon terug transformeer in mijn kleding maar alsnog. Wat als het fout gaat? Dan sta ik hier naakt voor de Alpha's. Dus nee.
Ik loop achter een boom en transformeer terug. Ik voel gelijk de koude wind. O nee! Ik ben naakt. Maar ik ben toch 18!
Ik slik. Ik heb geen extra kleding meegenomen omdat ik dacht dat ik gewoon terug kan transformeren.
Ik zucht en transformeer naar mijn wolf.
Ik ga weer terug naar de Alpha's.
Ik zie dat Alexia ook terug komt in haar wolvenvorm.
We kijken elkaar aan en grijnzen. (Hoever dat lukt met een wolvenkop.)
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
Hombres LoboWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...