Alpha Bryan pov.
Ik hoor voetstappen achter mij. Meerdere.
Ik kom bij mijn kamer en open de deur ik stap naar binnen en laat me op het eerste bed vallen.
''Sluit de deur en niemand mag naar binnen.'', Zei ik met een pijnlijke stem.
Chad kijkt even naar de gang en sluit de deur.
''Gaat het?, Vraagt Evan.
''Die Ryan gaat hier voor boeten even min die Colin.'', Zeg ik met een stem vol woede.
Chad ging even naar de badkamer en kwam met een handdoek naar binnen.
''Hier laat mij het even vastbinden terwijl ik de EHBO kist zoek.'', Zei Chad.
Ik knikte en trok mijn broek wat omhoog.
Je zag duidelijk een bijt in mijn enkel.
''Ik zoek de EHBO kist wel!'', Zei Evan.
Chad bond mijn enkel en probeerde het bloeden te stoppen.
Maar tevergeefs. De handdoek werd roder en roder.
''Dit helpt niet!''', Grom ik.
Ik begin me licht te voelen. Nee no way dat ik flauw ging vallen.
Ik sloot mijn ogen en ademde een paar keer diep in. Die stomme Colin heeft mijn ader doorgesneden.
Ik hoor geklop op de deur. Nou geklop er werd meer gebonsd.
''Waag het.'', Zei ik met een dreigende stem.
''Ik heb de kist gevonden!'', Riep Evans blij.
''Goed geef het aan mij.'', Zei Chad, ''En kun je een handdoek nat maken?''
''Ja tuurlijk.'', Zei Evan.
Evan pakt een handdoek en maakt hem nat en geeft het aan Chad.
Wat heb ik een geluk dat de vader van Chad de vorige Beta was en de moeder een Dokter.
Chad pakt de handdoek en maakt mijn enkel schoon. Hij drukt het aan mijn enkel voor wel 1 minuut.
Het gebonk op de deur hield niet op. Chad haalt de handdoek van mijn enkel en verbind het met verband.
Weer gebonk.
'''Ben je klaar?'', Vraag ik.
Ja, wacht alleen dit vastbinden en ... Ja klaar.'', Zei hij tevreden.
Ik keek er naar en bedank Chad.
Ik trek mijn schoenen aan en loop op mijn voet.
Het verband is zo dik dat ik geen pijn voel en erop kan lopen.
Ik grijns en kijk naar de jongens: ''Zien jullie wel. Niemand mag ooit zien dat ik zwak ben. Nu niet, nooit niet. Die Ryan en Colin gaan hiervoor boeten.''
De jongens grijnzen en knikken.
Ik loop naar de deur en open het. Ik zie Alpha Richard, Alpha Alec en een dokter. ''Is er iets'', vraag ik ongeïnteresseerd.
Ik zag ze kijken naar mijn enkel.
Ik zucht: ''Ik vertelde jullie al dat ik erger heb gehad.''
''Inderdaad en het spijt ons zeer Alpha Bryan. En om het goed te maken en een vrede te sluiten willen we je uitnodigen op mijn dochters verjaardag. Vanavond na het eten geven we een feestje. En het zal erg leuk zijn als u ook kwam. Alle Alpha's, Luna's, Beta's, Gamma's en de kinderen zullen er zijn.'', Zei Alpha Richard.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
مستذئبWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...