Chapter 24

6.6K 272 31
                                    

Rosalie pov.

''Rosalie! Wat is er gebeurd!'', Roept Luna Iris.

Mijn ouders en de rest komen er ook bij staan. ''Roos?'', Vraagt Luke.

''Zijn roedel wordt aangevallen door Blakes roedel, omdat ze mij willen.'', Antwoord ik terwijl er een traan over mijn wang glijdt.

''Wat! Ik ga er nu naartoe.'', Zegt mijn vader en sluit zijn ogen kort. Hij opent zijn ogen en transformeert in zijn wolf. 5 seconden later staan er nog 20 andere wolven bij. De wachter.

Mijn vader huilt een keer en rent weg. De rest rennen achter mijn vader aan. Randy, Kevin, Oliver, Ezra, Luke, Peter, Jayden, Edwin en de Alpha's transformeren en rennen weg.

Ik zucht en loop naar binnen hopend dat er niets gebeurt.

Bryan pov.

Ik ren naar mijn roedel. Ik ontwijk de bomen en steek de grens over. Als ik bij mijn dorp aankom zie ik chaos. De huizen zijn in brand. Vrouwen, kinderen en ouderen huilen. Sommige meiden en vrouwen vechten tegen Blakes wolven. Alle mannen helpen mee. De wachters doen ook mee. Mijn roedel doet het eigenlijk goed.

We staan aan de winnende hand. Maar dan word ik omsingeld door 5 wolven. Ik grom en bijt hun nekken een voor een door.

Ik zie in de verte een gezin staan. Een vrouw en 5 kinderen. De man staat in zijn wolvenvorm voor hen en gromt naar de wolven voor hem. Het zijn een stuk of 10.

Ik ren naar hun toe en bijt de eerst volgende wolf in zijn nek. Ik grom naar de andere en ik zie al een paar weg deinzen.

''Alpha.'', Zegt de vrouw.

Als ze dat heeft gezegd rennen er een paar wolven weg. Ik grijns en kijk de overige wolven aan. Ik grom en val hun aan. Ik bijt hun nekken een voor een door. Twee wolven wilden mij van achter aanvallen maar de man brak hun nekken.

Ik kijk de vrouw en kinderen aan en wijs richting de kelders. Daar zijn ze veilig.

De vrouw volgt mijn blik en knikt. Ze kijkt haar man aarzelend aan en haar man knikt en rent voor hen. De vrouw buigt kort en rent achter haar man. Net toen ik wou aanvallen, kwam een grote wolf op mij springen.

Hij komt boven mij terecht en hapt naar mijn nek.

Blake. Zo makkelijk om te raden.

Ik grom en schop hem van me af.

Blake heeft een bruine wolf.

Hij gromt en we cirkelen elkaar.

De rest van de wolven stoppen en kijken naar ons gevecht. Niemand durft zich te bemoeien. Als 2 Alpha's tegen elkaar vechten dan mag niemand zich ermee bemoeien.

We cirkelen elkaar en springen dan op elkaar. We proberen elkaars nek door te bijten.

Ik hoor gehuil en zie andere wolven komen. Ik herken ze. Dat zijn de Alpha's en de jongens.

Chad gromt naar hen en ik vecht weer tegen Blake.

Uit de verte zie ik andere wolven komen. Ik zie Rosalie er tussen staan. Als ik haar zie krijg ik extra kracht.

Blake gromt en springt op mij. Ik doe een stap naar rechts. Blake valt en probeert op te staan.

Net als hij wil staan bijt ik hem in zijn nek. Hij piept en kracht mijn gezicht. Ik grom en bijt hem harder.

 Ik grom en bijt hem harder

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu