Bryan pov.
''WAT MOET DIT VOORSTELLEN! IS DIT JULLIE TOPPUNT VAN LAFHEID?! ANDERE ROEDELS BETREKKEN BIJ DEZE OORLOG ZONDER HET MIJ TE VERTELLEN!'', Schreeuw-Roep ik naar hun.
Had ik dat maar niet gedaan......
Ze grijnzen allemaal op een enge manier.
''B*YAN!''
Nee niet Skylar.
Ik grom luid naar hun, maar daarna ging alles snel.
Jayden spring uit de struiken en vermoorde de man die Skylar vast hield.
Oliver, Alec, Eric en Ryan komen tevoorschijn en helpen mijn roedel om de andere te verslaan.
En ik? Ik sta hier. Wat is er net gebeurd? Skylar komt naar mij toe rennen en ik pak haar hand vast.
''Skylar zo meteen verander ik in mijn wolf en spring je op mijn rug. Begrepen?'', Zeg ik en ze knikt bang.
Ik verander en ze springt op mijn rug.
Ik ren naar het packhuis waar ik de Alpha vind met wie ik had gesproken, zover ik weet is hij het hoofd van de slang.
Ik grom naar Skylar en ze gaat eraf. Hij staat met zijn rug naar me toe gekeerd.
Ik spring op hem en raak hem in zijn rug. Hij ligt op de grond en kijkt me aan met een grijns.
Ik kijk hem verbaasd aan. Waarom is hij aan het grijnzen? Hij gaat nu sterven. Ik grom harder en bijt zijn nek door.
Gelijk stopt iedereen met vechten en trekken de vijanden zich terug.
''BRYAN!'', Schreeuwt Rosalie en ik ren gelijk naar binnen. Hoort ze niet in de kelders?
Ik ren naar mijn kantoor en zie iemand op de grond liggen met een plas bloed. Rosalie zit voor zijn of haar hoofd te huilen waardoor ik diegene niet kan zien.
Ik verander terug en loop naar haar toe.
Nee! NEE! DIT KAN NIET WAAR ZIJN!
Ik kijk recht naar de gezicht die mij heeft opgevoed na mijn moeders dood, die voor mij heeft gezorgd en voor mijn zusje, die mij heeft getroost en mij heeft geholpen. Mijn lieve tante, mijn tweede moeder, Kate.
Ik sta maar hier verbijsterd. Is dit mijn lot? Iedereen die mij lief is verliezen.
''Alpha! U moet aan de kant.'', Zegt de packdokter en rent gelijk naar mijn tante.
Hij kijkt gelijk naar mijn tante en onderzoekt haar. Skylar komt binnen en rent naar Kate toe.
''Tante? Tante! Wakke* wo*den, we hebben gewonnen. B*yan heeft ons wee* besche*md.'', Zegt Skylar huilend. Rosalie pakt haar en knuffelt Skylar.
Ze tilt Skylar op en gaat naar buiten.
Ik pak haar arm vast. Ze kijkt me verbaasd aan.
''Hoezo zaten jullie niet in de kelder?'', Vraag ik haar boos. Ze slikt.
''Bryan er zaten hier kinderen vast, ik wilde ze gaan helpen maar Kate kwam mee en ze wilde me niet alleen laten. Maar ze kwamen binnen en vielen ons aan.'', Zegt Rosalie zachtjes.
''Alpha! Ze leeft nog maar is zwak. We moeten haar nu naar het ziekenhuis brengen anders overleefd ze het niet.'', Zegt de packdokter.
''Waar wacht je op!'', Grom ik naar hem en hij knikt. Gelijk komen er twee mensen en zetten Kate op een brancard.
''Bryan je doet me pijn.'', Piept Rosalie en ik laat haar los.
''Kom straks naar ons huis.'', Fluister ik naar haar en loop snel weg.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...