Aleppo

2.1K 71 31
                                    

Dit is geen update en het spijt me daarvoor alleen moest ik hier iets over kwijt.
Aleppo is gevallen voor Assad. Helaas...
Alleen vind ik het verschrikkelijk dat mensen er geen aandacht aan schenken! Deze wereld is zo wreed.
Aleppo is misschien gevallen maar dat betekent niet dat de mensen het gaan opgeven!
Ik vind het verschrikkelijk wat er allemaal gebeurd. En dit raakt me wat meer omdat ik uit Aleppo kom.
Niet alleen Syrië is aan het lijden, ook andere landen.
De mensen in Afrika die sterven omdat er geen voedsel of schoon drinkwater is!
De mensen in Palestina die zijn vergeten.
De mensen in Venezuela die dromen over vrijheid.
De mensen in Turkije die nu problemen beginnen te krijgen. (Qua terroristische aanslagen)
De mensen in Italië die alles moeten herbouwen door de aardbevingen.
De mensen in Irak, Egypte die moeten lijden door wat er is gebeurd eerder in hun landen.
De Moslims die worden vermoord, de ongelovige die worden vermoord, de Christenen die worden vermoord, de Joden die worden vermoord, de Hindoestanen die worden vermoord en alle andere mensen maar het zijn er veels te veel om op te noemen.
Met alles wat ik heb gezegd hierboven wil ik wijs maken dat wat we ook proberen of doen we blijven 1. We blijven allemaal mensen.
Dat de Russische regering Syrië bombardeert betekent niet dat alle Russen bommen gooien op Syrië.
Dat de Syrische regering mensen doodmartelt betekent niet dat alle Syrische mensen iedereen doodmartelen.
Dat er paar mensen in de naam van Islam onzin uit kraaien en mensen neerschieten betekent niet dat moslims dat doen.
Dat 1 chips zakje vies smaakt betekent niet dat alle chips zakjes vies smaken.
Ik heb hier een paar voorbeelden genoemd.
Wat er met deze wereld gebeurd is gewoon veels te veel om op te noemen.
Nogmaals ik heb dit gepost omdat ik erg meeleef met de mensen in Aleppo. De filmpjes die ik zie over ouders/kinderen die huilen om de verlies van hun kinderen/ouders, die filmpjes laten me huilen.
Ik kom zelf ook uit Aleppo en het breekt mn hart gewoon.😢😢
Het meeste wat mijn hart breekt is dat iedereen een mens is, maar toch doden we elkaar.... Toch zorgen we voor elkaar....
Door deze verdrietige mededeling heb ik besloten om zo meteen het aller laatste deel van The Alpha And His Mate online te zetten.
Ik hou van jullie allemaal en wens jullie nog een fijne dag!💖💖💖

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu