Foto = Rosalie.
Rosalie pov:
''Oliver! Ezra! Rosalie! Kom naar beneden!'', Roept mijn moeder.
''Ja Mam we komen eraan!'', Roep ik terug vanuit mijn bed.
''En hallo KLEINE zusje!'', Riep mijn broer Oliver vanuit de deuropening met de nadruk op kleine.
Hij kwam mijn kamer binnen met Ezra op zijn hielen.
''Hoi Jongens.'', Groette ik terug.
''En ik ben NIET klein!'', Riep ik voordat ik opstond.
''Inderdaad, je wordt morgen 18!'', Zei Ezra met enthousiasme in zijn stem.
''Oh ja misschien vind je wel jouw mate.'', Zei Oliver net zo opgewonden.
''Jongens jullie lijken meer opgewonden dan mij om MIJN eigen verjaardag.'', Lachte ik.
''Ahw, Ezra onze kleine zusje wordt groot. Dan noemen we haar grote kleine zusje.'', Zei Oliver terwijl hij nep een traantje wegpikte.
''Haha, jongens jullie zijn gestoord en hup mijn kamer uit, ik wil douchen en omkleden. En iew jullie kunnen ook een douche gebruiken.'', Zei ik terwijl ik mijn neus dichtkneep.
''Wat en nu zit je te zeuren. Kom op Oli, dan laten we Roos alleen.'', Zei Ezra met een knipoog.
'Eindelijk zijn ze weg.', Denk ik.
'Ja, maar ze zijn wel aardig en je hebt geluk met deze 2 aardige broers.', Zei mijn wolf Leone.
'Je bedoelt onze aardige broers, Leone.', Dacht ik lachend. Er ontstond een glimlach op mijn gezicht.
'Hey ga de douch in Roos!', Schreeuwde Leone in mijn hoofd.
'Oké, rustig ik ga al.', Zei ik tegen haar met een zucht.
Ik pak mijn kleding en ga naar de badkamer. Ik kleed me uit en doe de douch aan. Ik wacht een paar seconden en stap onder de douche. Ik laat de warme stralen over mijn lichaam glijden. Na ruim een kwartiertje stap ik uit en trek ik mijn kleding aan.
Ik had besloten om een blauw jeans, een losse zwarte blouse en mijn zwarte ballerina's(Zie foto)
Als ik klaar ben met omkleden doe ik mijn haar in een strakke staart en breng een beetje make-up aan. (Lippenstift en Mascara)
Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik een berichtje had van Alexia.(De dochter van Alpha Alec van The White Forest Pack.)
Alexia: Hey.
Alexia: Roos leef je nog. Hello, it's me. Hello, can you hear me
Alexia: Hello from the other side. I must have called a thousand times
Rosalie: Hey, Ja ik leef nog en nee je bent Adele niet. (Adele Hello)
Alexia: Oh hey Roos. Hey kom je vandaag winkelen? Want morgen hebben we een feestje bij jouw thuis! Dus we moeten een nieuwe jurk hebben.
Rosalie: Uhm wat een feestje morgen hoezo?
Alexia: Duh, het is jouw verjaardag gekkie!
Rosalie: Oh ja hoe dom kan ik zijn.
Alexia: Ja en je moeder heeft je zeker al verteld wat er morgen gebeurd? Ik vind het zo spannend!
Rosalie: Wat bedoel je?
''ROOS SCHATJE KOM NAAR BENEDEN!'', Roept mijn moeder.
''JAAAAHA IK KOM Al!'', Roep ik terug.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...