Chapter 4.

9.2K 333 98
                                    

Rosalie pov.

Als ik daar ben hoor ik gelijk complimentjes over mijn jurk. Ze feliciteren mij allemaal. Ik klets nog wat met ze. Net als ik naar boven wil gaan, gaat de bel.

Mijn vader komt snel aangelopen met Randy en Kevin.

''Huh wie zal dat nou zijn waren niet alle Alpha's al gekomen?'', Vroeg Luna Iris.

''Ja iedereen behalve....'', Zei mijn moeder. Ze kon haar eigen zin niet afmaken want iedereen kwam de trap afrennen. De Alpha's en Beta's die in de kamer waren kwamen ook naar de gang. Beveilig en andere wolven in dit huis kwamen ook. Iedereen stond met ingehouden adem te staren naar de deur.

Oliver, Ezra, Luke, Alexia, Demi, Peter, Jayden, Edwin kwamen naast mij staan.

Mijn vader ademt diep in en doet de deur open. Daar was hij. De meest gevreesde Alpha. Alpha Bryan Denom. Met zijn Beta Chad en zijn Gamma Evan.

Ik kon hem zien maar hij mij niet. De jongens stonden voor mij zo hij zag mij niet maar ik hem wel.

Hij zag er niet slecht uit. Gespierd, jong, knap maar die ogen. Die zijn bloedrood.(Foto en fantaseer daarbij de rode ogen) Hij had een pak aan, zijn haar was in model en hij keek zo zelfverzekerd rond. Alsof het hem niets boeide dat iedereen in dit huis in de gang was om hem te zien.

De stilte. Een ongemakkelijke stilte. Niemand heeft iets gezegd en niemand heeft iets te zeggen.

Uiteindelijk verbreekt mijn vader de stilte en zegt:'' Alpha Bryan Denom welkom! Kom binnen. Als u wilt kunt u eerst uw spullen in de kamer zetten en dan brengt mijn Beta Randy u naar het kantoor.''

''Natuurlijk Alpha Richard. Ik denk zelf dat dat het handigst is.'', Zei Alpha Bryan.

''Volgt u me Alpha.'', Zei Randy.

Alpha Bryan, Beta Chad en Gamma Edwin zijn met Randy naar de kant van de logeerkamers gegaan.

Toen hij weg was leek het alsof pas nu iedereen begon met ademen.

''Richard, Amy, toen jullie zeiden dat jullie Alpha Bryan Denom hadden uitgenodigd dacht ik dat het een grap was maar nu. Ik sta versteld. Hebben jullie goed nagedacht!'', Zei Luna Emily. (van de Hollow Banes)

''Mam, het is juist vet gaaf!'', Zeiden Jayden en Edwin tegelijkertijd.

''Maakt u zich geen zorgen Luna. Trouwens we hebben afgesproken dat hij hier kwam om te bespreken niet voor een gevecht.'', Zei Kevin, '''We hebben ook nog beveiliging.''

Het was voor een momentje stil. Toen riep Oliver uit het niets:'' Wie als eerst boven is mag beginnen met het Minecraft Plot!''

Opeens stormen alle jongens naar boven naar Ezra's kamer.

''Alpha's en Beta's volgen jullie me, we zullen vandaag beginnen met de vergaderingen. Luna's u mag zelf kiezen of u vandaag of morgen mee wilt vergaderen.'', Zei mijn vader met een kalme stem.

''Nee we zullen wel vandaag beginnen. We hebben toch niets te doen.'', Zei Luna Iris.

Alle Alpha's, Beta's en Luna's behalve mijn ouders gingen naar de vergaderzaal.

''Luister Roosje, trek je er niets van aan. Vanavond vieren we jouw verjaardag met iedereen. En als je wilt dat Alpha Bryan niet komt dan zeggen we niks tegen hem over het feestje.'', Zei mijn moeder.

''Nee mam, het maakt niks uit. Ik bedoel we willen geen problemen. En het boeit mij niks.'', Zei ik met een glimlach.

''Kun je de koks vertellen dat ze moeten beginnen met het maken van eten?'', Vroeg mijn vader.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu