Chapter 49.

4.7K 238 82
                                    


Bryan pov.

''Jo, Bryan lang niet gezien! Gast WTH denk je wel dat je doet. Je valt wel weet ik hoeveel roedels aan maar mij uitnodigen om het te vieren doe je niet he!'', Zegt Jack lachend en we geven elkaar een bro-hug, ''Al durf ik te vertellen dat Caleb het meerdere malen heeft overgenomen.''

Ik grijns hij kent me te goed.

''Inderdaad, Hij kent ons te goed!'', Roept Caleb blij.

De Alpha's kijken ons stomverbaasd aan.

''Wat nog nooit 2 vrienden gezien?'', Vraagt Jack.

''Jawel, maar we dachten nooit dat jullie vrienden konden zijn.'', Zei Alpha Alec.

''Nee, we kwamen ook niet vaak langs bij elkaar omdat we in 2 verschillende landen leven.'', Zegt Jack.

''Maar hoe kennen jullie elkaar?''', Vraagt Oliver.

''Om een lang verhaal kort te maken we zijn samen opgevoed.'', Antwoord ik en sla Jacks arm van me af.

''Laten we naar binnen gaan.'', Tel ik voor en loop naar de vergaderzaal.

Als we binnen zijn zit ik op mijn 'vaste' plekje met Rosalie en Chad naast me. Evan zit naast Rosalie. Clarissa was nog geren officieel Beta-vrouw maar Chad heeft haar meegenomen naar hier. Dus zij zit naast Chad. Al heeft Chad gezegd dat ze niks meebeslist, ze zit hier alleen zodat Chad haar kan 'beschermen'.

''In andere woorden zodat er geen andere mannen of jongens naar haar kijken.'', Zegt Caleb (mijn wolf) en ik ben het met hem eens.

''Nou laten we gelijk beginnen. Deze vergadering gaat over vampiers. Volgens mij zijn wij niet de enige die of door vampiers zijn aangevallen of vampiers in het territorium hebben geroken.'', Zegt de oude Alpha met grijs haar waarmee ik net ruzie had.

''Nee inderdaad u heeft gelijk.'', Zegt Jack en knikt.

Ik kijk Chad en Evan aan die hun hoofden schudden. Wij niet.

Na wat overeenkomsten kijken ze allemaal mijn kant op.

''En u Alpha Bryan?'', Vraagt Alpha Ryan. Jayden en Gwen zitten naast hem. Waarschijnlijk omdat zij de toekomstige Alpha en Luna zijn. Over een weekje.

''Eerlijk gezegd wisten wij niks over vampiers. Ze zijn niet over of in de burrt van onze grenzen gekomen.'', Zeg ik eerlijk en ze kijken me verbaasd aan.

''Ben jij misschien een hybride?'', Vraagt een Alpha met ravenzwart haar die ik nu op mijn zwarte lijst heb staan, ''Dat verklaart uw vriendschap met de vampiers, waarom u tegen zilver kunt en uw rode ogen.''

Ik kijk hem aan en grijns. ''Dat is de domste verklaring die ik ooit heb gehoord. Volgens mij bedoel je dat de vampiers bang voor mij zijn. Ik tegen zilver kan door omstandigheden en ik rode ogen heb van de hoeveelheid bloed die mijn wolf krijgt te zien.''

Hij verbleekt nadat ik klaar ben met praten.

Oliver begint te lachen en ik kijk alle Alpha's kijken hem geïrriteerd aan.

''Oliver kappen, je bent een Alpha.'', Sist Richard naar zijn zoon.

''Sorry maar ik vond het een grappig idee. Maar laten we verder gaan. Wij zijn ook niet aangevallen door vampiers maar we hebben hun geur geroken bij de grenzen.''

''Hmmm.'', Zegt de Alpha met ravenzwart haar, ''Dit is wel een belangrijk onderwerp, ik stel voor om nog een dag te vergaderen hierover.''

''Ik ben het mee eens. Als de vampiers iets in hun schild voeren moeten we dat weten.'', Zegt Alpha Alec.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu