Rosalie pov.
Ik grinnik. Ongelofelijk Bryan heeft mijn vader beledigd.
Ik zie mijn moeder lachen en achter mijn vader lopen.
Daarna bast ik in lachen uit. Niet alleen om Bryan en mijn vader nee ook om de gezichten van Alexia, Demi, Oliver, Ezra, Luke, Peter, Jayden, Edwin die niks begrijpen.
''Okay wat is er aan de hand? En wat bedoel je met 'Pap ik moest zeggen dat jouw beveiliging beter kan.' Van wie moet je dat zeggen?'', Vraagt Oliver.
Ik lach nog en zeg: ''Van Bryan. Hij was hier geweest.''
''WAT MAAR HOE! Dit is een schande van onze roedel. Hij heeft onze grens overgestoken met gemak!'', Zegt Ezra met een dramatische stem.
Ik giechel even om mijn broers gedrag.
''Nou het is hem wel gelukt om jou op te vrolijken.'', Zegt Alexia en wiebelt met haar wenkbrauwen.
''Betekent dit dat er nu vrede is tussen jullie roedel en zijn roedel?'', Vraagt Jayden.
''Rosalie kan ik jou misschien spreken onder 4 ogen.'', Vraagt Jayden.
''Natuurlijk Jayden, kunnen jullie weg gaan?'', Vraag ik.
Ze knikken en gaan weg.
''Wat is er Jayden?'', Vraag ik.
''Ik heb mijn mate gevonden.'', Zegt Jayden zacht.
''Wat! Dat is zo geweldig!'', Roep ik blij en geef hem een knuffel.
Ik kijk hem aan maar hij kijkt verdrietig.
''Wat is er Jayden?'', Vraag ik.
''Mijn mate is.... Mijn mate is Gwen.'', Zegt Jayden zacht.
''Wacht bedoel je Gwen als Gwendoline? Van Bryans roedel?'', Vraag ik.
Hij knikt. ''We hebben afgesproken dat we het aan niemand vertellen. Zoals je weet zijn mijn vader en Alpha Bryan niet echt vrienden. Ik ben bang dat mijn vader het niet accepteert.'', Zegt Jayden zacht, ''Ik en Gwen spreken nog wel af maar dan in de Rogue-stad. Dus de mensen-stad. Daar is er niet veel kans dat ze ons herkennen.''
Ik kijk Jayden met een meelevende blik aan.
''Oh Jayden, dat is zo vreselijk.'', Zeg ik.
''Ik weet het. Eigenlijk wilden ik en Gwen ons vragen of als jij Luna was met mijn vader kan praten. Jij en Bryan.'', Zegt Jayden.
''Natuurlijk waarom morgen niet! Kijk morgen komt Bryan mee-eten en dan blijf ik zeuren totdat hij vrede sluit met jouw vader.'', Zeg ik glimlachend.
''Echt! Dankje wel Rosalie!'', Zegt Jayden en knuffelt me.
Hij opent de deur en roept de rest.
''Zo waarover ging jullie gesprekje?'', Vraagt Luke.
''Jongens mijn kamer uit! Ik wil slapen. Morgen heb ik school!'', Zeg ik met een glimlach.
''Ja ze wilt haar mate niet ontmoeten met wallen onder haar ogen.'', Zegt Alexia en geeft me een knipoog.
Ik bloos.
We wensen elkaar welterusten. Oliver en Ezra gaan naar hun eigen kamer. De rest gaan naar de logeerkamer.
Gelukkig zitten we op dezelfde school nu. Nadat we naar Bryans roedel zijn gegaan heeft mijn vader geregeld dat we allemaal op hetzelfde school zaten.
Ik douche en trek mijn pyjama aan. Ik poets mijn tanden en pak mijn tas in. Ik zoek de kleding uit voor morgen en zet ze in de badkamer met ondergoed.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...