AUB LEES DE DIKGEDRUKTE TEKST HELEMAAL ONDERAAN!
3 maanden later.
''Alpha we hebben de Alpha's van de roedels die de Blood Moon Pack had aangevallen in onze kelders vastgeketend.'', Zegt Chad grijnzend.
ik sta op en loop richting de kelders.
''Zilver?'', Vraag ik.
''Zilver.'', Antwoordt Chad, ''En we hebben Wolfsbane als bonus gedaan.''
Ik knik naar de bewakers en ze openen de celdeuren.
Eén van de Alpha's opent zijn bloederige mond en zegt: ''Alpha Demon, mag ik weten waarom je ons niet hebt vermoord in onze packs! NEE WAT JIJ DOET IS ONS SLEPEN UIT ONZE PACKHUIZEN VOOR IEDE-''
Pats! Daar is mijn eerste klap. Dezelfde Alpha spuugt nog op de grond en raad eens wat ik zie. Een gele tand.
Ik grijns en houd zijn haar vast.
''Ten eerste schreeuw alleen van pijn, ten tweede ik heb jullie hier naartoe gebracht omdat ik wil dat jullie langzaam en pijnlijk gaan sterven.'', Zeg ik langzaam zodat elk woord door hun dringt.
Alle Alpha's slikken. Vijf Alpha's gaan vandaag sterven. Vijf nieuwe packs worden toegevoegd aan mijn pack. Ik word alleen sterker. Ik zie de angst in hun ogen. Dit wordt nog leuk. Ik voel dat mijn wolf het wil overnemen maar hou hem tegen.
Het is nu 's ochtends. Dat betekent dat ik een hele dag heb om te genieten.
~
''Bryan waar was je de hele tijd? Het is al 's avonds en je stinkt.'', Zegt Rosalie en kijkt me vies aan.
Ik glimlach. ''Laten we zeggen dat ik mijn wraak heb genomen voor Blake.'', Rosalie keek me afwachtend aan, ''En Demi.''
Ze glimlacht en knuffelt me.
Daarnet zei ze dat ik stonk.
''En nu?'', Vraagt Rosalie.
''Ze liggen dood te bloeden en ik ga even douchen.'', Ik loop naar de badkamer en zeg nog: ''Pak de spullen in, aangezien alles klaar is en we nu rust hebben heb ik geregeld dat we op vakantie kunnen.''
Ik zie dat Rosalie naar me toe wil lopen maar ik sluit de deur en doe het op slot.
Sorry Roos, geen zin om je hele lijst aan te horen.
Rosalie pov.
''JACOB SHAWN SOPHIE! Hier komen!''
Mijn monstertjes komen aangerend en ik geef ze allemaal een knuffel en een kusje.
''Okay ik heb goed nieuws. We gaan op vakantie. Dat betekent dat jullie op de bank tv gaan kijken terwijl ik jullie spullen inpak met de hulp van oma's. Okay?'', Vraag ik en ze knikken allemaal braaf.
''Mama, gaan oma Kate en oma Amy ook mee?'', Vraagt Jacob.
*Voor de duidelijkheid ze noemen Kate oma omdat ze een moederfiguur is voor Bryan en Skylar*
''Nee schatje, dit is alleen onze gezin. Jij, ik, je broertje en zusjes en papa.''
''Maar Lisanne en Rianna zijn stom. Ze gaan de hele tijd huilen!'', Zegt Shawn.
''Toen jij hun leeftijd was, hield je mij en je vader de hele tijd wakker.'', Shawn kijkt schuldig naar de vloer en loopt braaf naar de bank.
Sophie en Jacob volgen hem.
Eindelijk en nu inpakken.
''Mam, kun jij even komen en helpen met inpakken. We gaan als gezin op vakantie om even tot rust te komen en een nieuwe start te maken.''- Rosalie.
''Ja hoor liefje, ben onderweg. Ik kan niet wachten om mijn kleinkinderen te zien!''- Amy.
Mijn leven was normaal. Ik was de dochter van de Alpha van de Blue Moon Pack. Ik heb twee gestoorde broers en twee lieve ouders. Alles was normaal totdat ik de Alpha van de Black Soules ontmoette. Hij werd mijn leven. We zijn samen door dik en dun gegaan. Ik heb hem geholpen en hij heeft mij geholpen. We hebben elkaar veranderd op een positieve manier. Ik ben met hem getrouwd en heb vijf prachtkinderen. Hiermee kan ik door het leven. Ik ben Rosalie Moon Denom de vrouw en mate van Bryan Denom. Ons verhaal; de Alpha en zijn mate is afgelopen. Ons nieuwe leven is begonnen. Het zal niet altijd mooi en vrolijk zijn maar we gaan er het beste van maken. Rosalie Moon is weg en Rosalie Denom gaat verder leven.
EINDE
Vote!
Comment!
Follow!
Dit deed pijn aan mijn hart. Mijn allereerste verhaal dat ik geschreven heb is voltooid! Dit zal nooit gelukt zijn zonder jullie! Ik wil iedereen bedanken voor het lezen. Ik wil lisannehaitsma bedanken voor de steun en vriendschap die ze me gaf <3. Ik wil rianna1004098 bedanken voor de vriendschap en steun die ze me gaf <3. Natuurlijk wil ik ook mijn zusje NourMasri bedanken voor haar enthausiasme. EN IK WIL @IEDEREEN BEDANKEN VOOR HET LEZEN/STEMMEN/REAGEREN OP DIT VERHAAL. Iedereen die zat te lezen (al heb je niet gestemd) wil ik graag bedanken. Het aantal lezers dat dit verhaal heeft gehaald kon ik nooit van dromen! Alle leuke reacties die jullie hebben achtergelaten die ik elke keer met een glimlach herlees. Jullie zijn niet alleen lezers, nee jullie zijn ook vrienden. Al deze tijd zijn we samen gebleven en we hebben samen door dit boek gelezen/geschreven. Ik wil jullie allemaal nog bedanken, als ik het kon had ik iedereens naam opgeschreven!
En nu voor de laatste keer;
Bedankt voor het lezen! XXX
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
Manusia SerigalaWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...