Chapter 50.

5.2K 233 78
                                    

Bryan pov.

Ik kijk afwachtend naar haar.

Ze kijkt me aan met een grote glimlach.

''JA! JA! JA! JA!'', Roept ze en knuffelt me.

Okay, alles op een rijtje zetten.

1 Rosalie is zwanger.

2 Ik heb daarnet haar gevraagd om mijn vrouw te worden.

3 Ze zei ja!

''4 We moeten ons verstoppen voor de knuffel/kusjes gevecht.'', Voegt Caleb toe.

Okay dan.

4 Een knuffel/kusjes gevecht overleven.

5 De bruiloft overleven.

6 De bevalling overleven.

''Okay dan, 4, 5 en 6 zijn voor de toekomst.'', Zegt Caleb en ik knik.

Ze trekt zich terug en ik doe de ring om haar vinger. Ze glimlacht nog breder als dat mogelijk was.

Ik zoen haar en ze zoent me terug. Ze doet haar armen om mijn nek en ik leg mijn handen op haar heupen.

Chad pov.

Nu zijn ik, Clarissa, Evan en de bewakers wat eetbaar voedsel aan de gevangenen rond aan het brengen.

''Waarom krijgen we eindelijk fatsoenlijk voedsel?'', Vraagt een oude man en ik kijk hem grijnzend aan.

''Omdat we een opvolger krijgen, maar waarom zit jij hier. Ik herinner jou niet.'', Vraag ik de oude man en hij begint te lachen.

''Ach jongen, mijn pack is vernietigd en ik was een Rogue. Ik had per ongeluk jullie grens overgestoken en daarom zit ik hier voor al 3 jaar.'', Zegt hij en Clarissa kijkt mij geschrokt aan, ''Zo Beta ik zie dat u uw mate hebt gevonden. Ik wens u en haar veel geluk samen.''

''Dank u wel.'', Zeg ik een beetje geschokt van zijn aardigheid.

Misschien moet ik met Bryan praten om een paar gevangenen vrij te laten.

''3 jaar?!'', Vraagt Clarissa geschokt en ik knik.

''Maak je geen zorgen, ik ga met Bryan praten of we een paar gevangenen kunnen vrij laten.'', Zeg ik en ze haalt opgelucht adem.

''Gelukkig maar, anders had ik het Rosalie verteld.'', Zegt ze en leunt tegen me aan.

Ik kus haar haar en ga weer verder met het voedsel.

'CHAD CHAD!'- Bryan.

Ik stoot mijn hoofd tegen het plafond omdat ik moest springen van schrik.

'Jeez Bryan, moest je per se schreeuwen. Je weet dat de plafonds in de kelders laag zijn.'- Chad.

'IK HEB ROSALIE GEVRAAGD OF ZE MET ME WIL TROUWEN EN ZE HEEFT JA GEZEGD!'- Bryan.

'WAT! Bryan ten eerste je moest het haar op een romantisch moment vragen. En ten tweede GEFELICITEERD!'- Chad.

'Weet ik maar je weet dat ik geen Romeo ben en zij ook.'- Bryan.

'Dit is geweldig nieuws. Wanneer gaan jullie trouwen?'- Chad.

'Geen idee. Het liefst vóór dat Jayden de Alpha wordt. Want dan kan ik Gwen verbieden om me er niet mee te plagen.'- Bryan.

'Hahaha is goed. We regelen het. Wat denk je over een weekje.'- Chad.

'Rosalie vindt dat te vroeg. Over een weekje en 6 dagen?'- Bryan.

The Alpha And His Mate. NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu