Bryan pov.
Evan en Ezra komen achter mij staan en duwen me met Rosalie op de dansvloer.
''Doe het en je bent Rog-'', Probeer ik te zeggen maar Rosalie legt haar hand op mijn mond. En kijk eens aan mensen het is gelukt om mij op de dansvloer te krijgen.
Er gaat één gedachte door mijn hoofd. Shit.
Ik zucht opgelucht als ik zie dat niemand iets oor heeft.
Rosalie komt glimlachend naar me toe en ik grom naar haar.
''Sukkel.'', Zeg ik.
''Bangerik.''
''Puppy.''
''Kip.'', Zegt Rosalie en ik draai me om.
''Wat zei je?'', Vroeg ik haar en ze keek even ongemakkelijk.
Ze begint te grijnzen en ik voel me ongemakkelijk. Wat is ze van plan.
Ze loopt naar me toe en pakt mijn handen en legt ze op haar heupen. Dan doet ze haar handen in mijn nek. En op dat moment begint een schuifel nummer.
Jeez het lijkt alsof HET UNIVERSUM SAMEN MET ROSALIE samenwerkt TEGEN MIJ.
Ze glimlacht en legt haar hoofd op mijn borst.
''Jij leert mij vechten en ik leer jou dansen.'', Fluistert ze tegen mij.
''Dacht het niet prinses, jij kunt al een beetje vechten.'', Fluister ik naar haar.
''Gewoon meedoen, voor één keer. Alsjeblieft.'', Zegt ze en kijkt me aan met haar grote blauwe ogen.
Ik zucht. Dit meisje wordt ooit mijn ondergang.
''Best, 1 dans.'', Geef ik toe en ze glimlacht van hier tot Pluto!
Elke keer als iemand naar mij kijkt grom ik naar hem en stuur hem een kijk-naar-mij-en-ik-verwoest-je-pack blik. Gelukkig werkt het en draaien ze zich om.
Als de dans klaar is gaan we weer terug naar de zijkant.
''Ik wist niet dat jij kon dansen.'', Zei Chad terwijl hij op de grond lag van het lachen.
''Chad, Evan jullie moeten jullie zelf heel erg bewijzen om geen Rogue te worden.'', Zeg ik grijnzend en ze slikken beiden.
'Bryan doen nou niet.', Zegt Rosalie via de mindlink.
'Het is maar een grap. En ik wil wel verwend worden.', Mindlink ik haar.
Ze schudt haar hoofd en fluistert: ''Alsof ik jou niet genoeg verwen.''
''Ik hou van je.'', Zeg ik en ze glimlacht. ''Ik ook van jou.''
Ik krijg een bericht op mijn telefoon en ik kijk van wie.
WhatsApp onbekend nummer. Ik frons en klik op het filmpje dat is gestuurd.
Ik zie dat het een filmpje is van mij en Rosalie en hoe we dansen.
Er staat eronder. Kijk eens aan. De sterkste Alpha met de grootste roedel zit te dansen.
''Wat is er?'', Vraagt Rosalie en ik laat haar het bericht zien.
Ze zucht en zegt: ''Wie heeft het gestuurd?''
''Geen idee.'', Antwoord ik eerlijk. Ik krijg nog een berichtje en bekijk die.
Het is een foto van een pistool met een zilveren kogel. En nog een foto van mij die op de telefoon kijkt. Ik kijk om me heen maar zie niets verdacht.
Ik ga jou zo neerschieten met mijn pistool. Je dacht at je al jouw vijanden had vernietigd. Nou ik ben er nog.
''Chad, Evan, er loopt iemand rond met een pistool en een zilveren kogel. Vind die gene en breng hem naar mij toe.'', Zeg ik rustig en ze knikken.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...