Rosalie pov.
''Ja tegen jou misschien. Maar ik kan ook niet gemeen tegen jou zijn.'', Zegt Bryan, ''Maar je moet weten Rosalie dat ik tegen andere gemeen en streng moet doen. Alleen jij, mijn tante, Skylar en mijn vrienden weten hoe ik kan zijn.''
''Bryan?'', Vraag ik.
''Mhmmm.'', Zegt Bryan terwijl hij met een plukje haar van me speelt.
''Ik weet dat het onmogelijk is dat je zo bent geboren. Dus ik heb een vraag. Hoe ben je zo geworden?'', Vraag ik.
Ik voel Bryan zich aanspannen. ''Bryan?'', Vraag ik en kijk hem aan.
Hij kijkt voor zich uit. Alsof hij in een andere wereld is.
''Bryan.'', Zeg ik wat harder en schud hem door elkaar.
''Wat!'', Roept Bryan bot.
''Niks ik vroeg je iets.'', Zei ik zacht.
''Rosalie je hebt ongelijk ik ben zo geboren.'', Zegt Bryan en staat op, ''Ik ga, zo meteen komt er een oude vriend van me. Hij is de Alpha van een roedel uit Frankrijk.''
Ik knik zwakjes. Bryan zucht en zegt: ''Hij heeft zijn mate gevonden. Dus als je wilt kan je meekomen. Alleen je blijft uit de buurt van zijn Beta en Delta. En ik ga me 'normaal' gedragen tegenover hun. Zodat je je alvast op voor bereid.'', Zegt Bryan met een nadruk op 'normaal'.
Ik knik en sta op. Ik ga naar de badkamer en doe mijn haar goed. Ik werk mijn mascara bij en doe een beetje lippenstift op.
Ik loop naar buiten en zie Bryan staan. Hij knikt en loopt naar beneden.
Ik loop achter hem aan. Sinds ik hem die vraag heb gesteld doet hij zo afstandelijk.
Als we beneden zijn komen we Chad tegen. ''Alpha, Alpha Jack wacht in de woonkamer op u.'', Zegt Chad en loopt weer verder.
Bryan zucht en loopt verder. Net als hij naar de woonkamer wil lopen pak ik heb bij zijn arm.
Hij draait zich verbaasd om en kijkt me aan.
''Rosalie wat is er nou weer? Zie je niet dat Alpha Jack hier is.'', Zegt Bryan bot.
Ik knik en zeg: ''Bryan sorry. Het spijt me dat ik naar jouw verleden vroeg. Maar hou alsjeblieft op met afstandelijk doen. Dat doet mij meer pijn dan de heat.''
Bryan zucht en kijkt me dan aan. ''Best maar jij moet ook uitkijken met jouw vragen. Dat ik een beetje lief tegen jou doe betekent niet dat ik tegen iedereen lief doe. Ik..... Weet je wat laat maar. En gedraag je.'', Zegt Bryan en loopt de woonkamer in.
Ik zucht en loop achter hem aan.
''Yo Bryan. En hoe gaat-ie?'', Vraagt een jongeman van een jaar of 20. Hij ziet er ongeveer even oud uit als Bryan.
''He Jack lang niet gezien. Ik heb gehoord dat je jouw mate hebt gevonden. Ik ben blij voor je.'', Zegt Bryan en ze geven elkaar een hand-druk-ding.
''Haha kom je daar nu pas achter. Gast ik heb haar anderhalve maand geleden gevonden! Maar ja mijn nieuws is geen lopend vuurtje als de joune. Ik heb gehoord dat jij jouw mate hebt gevonden.'', Zegt de jongeman genaamd Jack. Jack kijkt me aan en steekt een hand uit. ''Zo jij moet de ongelukkige zijn.'', Zegt Jack met een sarcastische stem.
Bryan zucht geïrriteerd en geeft Jack een klap op zijn achterhoofd.
''Hey, hey. Ik maak een grapje. Ik ben Jack. Jack Black.'', Zegt Jack met zijn uitgestoken hand.
Ik glimlach en geef hem een hand. ''Rosalie, Rosalie Moon.'', Zeg ik.
''Rosalie Moon de dochter van Alpha Richard Moon van The Blue Moon Pack.'', Zegt Jack vol ongeloof.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...