Rosalie pov.
''Doornroosje wakker worden. We gaan eten.'', Fluistert Bryan in mijn oor.
Ik kreun zachtjes. Ik kan mijn ogen niet eens openen door de pijn. ''Ik wil niet.'', Mompel ik zachtjes.
Ik voel Bryan hand door mijn haar gaan. ''Kom op prinses je moet iets eten.'', Zegt Bryan.
''Bryan ik kan net.'', Mompel ik.
Bryan geeft me een kus op mijn lippen. ''Kom alsjeblieft. Je moet eten.'', Mompelt Bryan tegen mijn lippen.
Ik voel mijn pijn wegzakken maar als Bryan zijn lippen weg haalt voel ik de pijn weer.
''Best.'', Mompel ik en zit rechtop.
Ik hou mijn hoofd vast. Moet dit allemaal gebeuren omdat Bryan mij heeft gemarkeerd en we het matingsproces niet hebben afgerond?
''Kom.'', Zegt Bryan en steekt zijn hand naar me uit.
Ik glimlach zwakjes en neem zijn hand aan. Als Bryan me aanraakt zakt de pijn weg. Het liefst wil ik de hele tijd aan hem vastplakken. We lopen hand in hand naar beneden. Halverwege de trap stop ik en pak de leuning vast.
''Wat is er?'', Vraagt Bryan bezorgd.
''Niks ben alleen maar een beetje moe.'', Antwoord ik en glimlach naar hem. Hij kniikt en tilt me op.
''Bryan je hoeft me niet op te tillen. Ik kan wel zelf lopen.'', Zeg ik.
''Boeit mij niet. En nog iets zo houd je energie over.'', Zegt Bryan.
Als we beneden zijn legt Bryan me op de grond.
''Daar is de keuken. Ik kom eraan. Ik moet iets regelen.'', Zegt Bryan en kust me in mijn nek.
Ik knik zwakjes. Hij gaat weg dat betekent pijn. Ik zucht.
''Maak je geen zorgen ik kom snel. Ik beloof het.'', Zegt hij en geeft me een kus op de voorhoofd en loopt weg.
Ik loop naar de keuken en ga op een van de stoelen zitten.
Ik wacht op Bryan en tik met mijn nagel op de tafel.
Er komt een onbekende jongen binnen en kijkt me raar aan.
Een seconde later staat hij voor me en begint me volop te zoenen.
Ik weet dat dit fout is en dat ik moet stoppen maar mijn lichaam werkt niet mee.
Ik sla mijn armen om zijn nek en hij zijn armen om mijn middel.
Ik hoor een grom en dan wordt de jongen ruw weggetrokken door ja hoor je raad het al Bryan.
Bryan pakt de jongen bij zijn nek en houdt hem tegen de muur. Nik zie dat Bryans ogen helemaal zwart zijn. Yep zijn wolf heeft het overgenomen. Ik zie dat Bryan tegen zijn wolf vecht. Zijn ogen worden rood-zwart-rood-zwart-rood-zwart.
''Als ik jou een keer bij haar in de buurt zie dan schop ik je uit de roedel. Maar nu mag je naar de kerkers voor een nachtje.'', Zegt Bryan en gooit hem op de grond.
2 mannen- ik denk bewakers, want ze zijn 1 gespierd en 2 ze kijken serieus- trekken de jongen mee terwijl de jongen dingen roept als ''Alstublieft Alpha ik heb niks gedaan'' of ''Vergeef me'' of ''Ik wil niet naar de kerkers''.
Bryan kijkt me boos aan.
''Wat denk je wel dat je doet!'', Roept hij boos, ''Je kunt niet met iedereen zoenen en sterker nog je kunt alleen met mij zoenen!''
Ik schrik en ga naar achteren ik val van de stoel en kom op de grond terecht. Blijkbaar ben ik keihard op mijn hoofd gevallen want ik begin zwarte vlekjes te zien.
JE LEEST
The Alpha And His Mate. NL
WerewolfWARNING: ik heb dit boek geschreven toen ik in groep 8 was! Hahah dat was een tijdje geleden... De Alpha : Sterk, genadeloos, eigenwijs, dodelijk, moordlustig, bloeddorstig, gevaarlijk. De mate (Dochter van de Alpha) : zwak, vol genade, lief, ongeva...