Impreza?! (3)

1K 43 2
                                    

-Czemu nie.

-To świetnie. Powiedział Karol.

Youtuber odpalił kamerę i przywitał się z widzami. Ja siedziałam wtedy przy nim uśmiechając się i patrząc na kamerę.

Po lajvie:

Wszystkie komentarze były tego typu
,,Co to za laska"
,,Znalazłeś sobie dziewczyne? Gratulacje"
,,Ile już jesteście razem''
,,Już nie lubie tej dziewczyny"

Ostatni komentaż był od zazdrosnych fanek.

Dzień imprezy (sobota):

-Halo? Odebrałam dzwoniący telefon.
-No cześć. Odezwał się męski głos
-No to dzisiaj o 17:00 przyjdź. Powiedział.
-No a ile będziemy jechać?
-Z dwie godziny drogi.
-No spoko.
-Karol to ja już kończe bo muszę jeszcze  po ciuchy do galerii iść.
-Pa. Pawiedział kończąc połączenie.

-Ok to ide... westchnęłam mówiąc sama do siebie

O 12 wyszłam i wróciłam o 14:30 no niezły czas jak na mnie...

O 15 umyłam się i założyłam czerwoną rozkloszowaną sukienkę, (ZDJ) pomalowałam usta mocną czerwoną pomadką, pomalowałam rzęsy, nałożyłam puder, założyłam czarne rajstopy, rozpuściłam moje brązowe włosy i wyjęłam lokówkę minutę puźniej miałam piękne loki.

Obecnie jest 16:45. Wczoraj z Kaiko dogadaliśmy się że podjedzie po mnie o 16:55.
Założyłam czarną, skórzaną, dosyć krótką kurtkę. Ubrałam czarne szpilki i spakowałam do torebki portfel, telefon, chusteczki higieniczne, pomadkę, tusz do rzęs i puder.

*dzwonek do drzwi*
Wyszłam z mojego domu zakluczając go.

Razem z Karolem weszliśmy do auta. Przez 10 minut panowała niezręczna cisza. W końcu zaczęłam temat:
-Ej a gdzie tak w ogóle jedziemy?
-Niespodzianka.
-A powiesz chociaż kto tam będzie?
-Nie.
Przez dwie godziny gadaliśmy i śmialiśmy się z Kaiko.

Na miejscu:

Moim oczą ukazała się piękna willa z olbrzymim ogrodem. Lecz jedno co mi tam 'przeszkadzało' to to że willa była na polu. Żadnego innego budynku nie widziałam w zasięgu wzroku. Może pół kilometra od willi stała mała szopka której wcześniej nie widziałam.

Z Karolem weszliśmy do budynku. Lecz nie mogłam uwieżyć kto tam był... Byli tam:
Ajgor,
Disowsky,
Stuu,
Marcin Dubiel,
Blow,
Sylwia Przybysz,
Z Dupy,
Yoczook,
Po Prostu Patryk i wielu innych Youtuberów. Karol pociągnął  mnie za rękę i zaprowadził do sław.
-Sandra jestem. Przedstawiłam się. Podałam rękę każdemu Youtuberowi. Lecz gdy podawałam rękę Sylwii ona odwzajemniła gest z niechęcią i morderczym spojżeniem na Karola.
.
.
.
.
.
.
.
____________
Hejo Szczupaki
Odwołuje to co powiedziałam w poprzednim rozdziale.
Co odwołuje? Info o Sylwii
W poprzednim rozdziale napisałam, iż Sylwia nie będzie występować w rozdziałach. Ale jednak będzie grać jedną z najważniejszych roli...
Trzymajcie się ciepło Szczupsy ♡♡

Uwierz W Marzenia//Kaiko FFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz