Jest on tu na podsumowanie tego co do tej pory było przypominam
Ona- Dziewczyna która próbuje bezskutecznie zapomnieć, dla tego przestała śledzić jego kanał, Facebooka, Snapchata, Instagrama... I wszystko co z nim związane. W górach jest szczęśliwa, ma przyjaciół, którzy zastępują jej rodzinę, ma psa. Pół roku później zapomniała o nim... Ale blizna na sercu została... Zawsze przed snem płacze... Płacze przez niego... Zakochała sie w nim do szaleństwa. Lecz teraz żyje w przekonańu że on ją zdradził...
Skończyła z cieńciem się. Stwierdziła że życie ma sens... I że żyje się raz
Jakoś miesiąc temu znalazła sobie miłość... Nową Miłość...On- chłopak który zapomniał, prawie zapomniał... Blizna tak jak jej została mu na sercu... Nie jeździ do Zakopanego by przypadkiem jej nie spodkać... Twierdzi że zmarnował sobie przez nią rok życia. Nadal prowadzi kanał, Facebooka, Instagrama... Portale z nim związane... Boi się... Boi się że kiedy ją spodka uczucia do niej powrócą... Tęskni za nią... Pół roku później sprzątając w domu zobaczył jej zdjęcie... Wspomnienia wróciły... I te smutne... I wesołe... Po prostu wspomnienia...
Jeździ na meet upy jego kontakty z widzami są coraz lepsze. Z przyjaciółmi niemal tak samo... Z bratem dziwna sytuacja... Ale znalazł sobie miłość... Nową Miłość.Oby dwum blizna na sercu została, ani Ona go nie kocha, ani On nie kocha jej. On tęskni za nią, Ona tęskni za nim. Ona próbuje zapomnieć, On próbuje zapomnieć. On ma dziewczyne, Ona ma chłopaka. Ona żyje bez niego, On żyje bez niej. Jakby tylko mogli cofnąć czas i wiedzieli by co by było teraz. Może byli by teraz razem? Niewiadomo. Każdy z nas ma taką jakby książkę ze scenariuszem... Ktoś ją czyta, a ty tak postępujesz. Człowiek ma podobnią drugą książkę, grubością jest inna... Druga jest grubsza bo tam każdego dnia, los zapisuje twoją historię... Każdego Na Nowo...
CZYTASZ
Uwierz W Marzenia//Kaiko FF
FanfictionHistoria przez 50 rozdziałów opowiada o Sandrze i jej (nie) ciekawym życiu. Sandra jest w szoku po tylu przejściach postanawia... Co postanawia Sandra? Dowiesz się czytając! Zapraszam♡♥