#40

403 25 5
                                    

-Hej Ola. Hej Sandra.

Podszedł do nas Adam.
-Hej.- Odpowiedziałyśmy razem.
-Co tu robicie?
-Mieszkamy przez pewien czas.

Następny dzień:
*Perspektywa Karola*
Nadal nie mogę w to uwierzyć osoba którą kocham tak poprostu zniknęła z mojego życia. Myślałem co takiego zrobiłem że odeszła.
Z mojego toku myślenia wyrwał mnie zapalający się ekran mojego telefonu.

Od: Naruciak:
Hej pokłóciłeś sie z Sandrą?

Do: Naruciak:
Nie. A co?

Myślałem z kąd on wie że Sandra zniknęła. Odpowiedź dostałem w Sms'ie:

Od: Naruciak:
Bo widziałem ją wczoraj jak były z Olą w Elblągu.

Już mu nie odpowiedziałem tylko jak najszybciej pojechałem nad morze. Nie chciałem jej stracić. Była, jest i będzie dla mnie wszystkim. I pomyśleć że gdyby nie Susa to prawda jest taka że nigdy bym jej nie poznał. Ciekawi mnie co bym teraz robił jakbym tamtego dnia nie wyszedł z nią na spacer do tego lasu.

*Perspektywa Sandry*
Siedzimy z Olką na kanapie i oglądamy jakiś nudny serial: czytaj: Wspaniałe Stulecie.
-Ola nie mam zamiaru tego oglądać. Idziemy do kina.
-No nareszcie.- Ola odetchnęła z ulgą wyłączając telewizor.

Po powrocie z kina:
Jest godzina 19:20 byłyśmy na trzech filmach.
-Sandi idziemy na plaże?
-No czemu nie?

Byłyśmy na plaży była prawie pusta była tylko jedna para, ja i Ola. Patrzyłyśmy na piękny zachód słońca.
-Sandra ja wracam bo musze zamontować filmik.- Powiedziała blondynka podnosząc się z koca.
-Dobra ja jeszcze chwile zostanę.
Jak Ola poszła po policzkach spływały mi łzy. Chciałam siedzieć tam z Karolem.
Nagle ktoś usiadł bez słowa na kocu, a ja oparłam głowe o jego ramie. Nie wiedziałam kto to. Nawet jeśli byłby to seryjny morderca czy coś w tym stylu i tak oparłabym się o jego ramie bo mi tego brakowało.
Po niecałej minucie postanowiłam spojrzeć kto to.
Uniosłam lekko głowę i zobaczyłam (Księdza z tutejszej parafii 《Sory za dopisek czytaj normalnie dalej》) Karola. Momentalnie podniosłam kąciki ust. Staliśmy cicho patrząc sobie prosto w oczy przez około pięć minut. Zaczeliśmy się całować.
.
.
.
.
.
.
._______
Hej Szczupsy
Sorki za mój dopisek ale musiałam... Tak zmieniając temat to jestem mega smutna bo jedna z dwóch moich ulubionych nauczycielek ma urlop na rok i powiedziała że jak nie będzie jej za rok to raczej nie wróci. A jeszcze krąży plotka że ma raka. A moja wychowawczyni druga z dwuch nauczycielek które lubie to jak kolega jej sie zapytał coś o YT to właśnie potoczył się temat Youtube'rów i pani powiedziała że Nieetyczna u niej nocowała.

Uwierz W Marzenia//Kaiko FFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz