Chcę spodkać sie z Karolem...
Ile sił w nogach pobiegłam na peron. Pociąg miałam o 13:4, a była 13:3.
Już jestem w pociągu i zajęłam wolne przy oknie miejsce. Do Warszawy z Zakopanego jest coś około 10 godzin (sprawdzone info:
-Mamo ile jest z Zakopanego do Warszawy pociągiem?- Sie zapytałam.
-Coś koło 10 godzin.
-Chyba autem- Powiedziałam ze sarkazmem. I jeszcze sie podpytałam czy sie nie pomyliła, a ona że nie ;_;)Wyjęłam z kieszeni telefon i słuchawki, po chwili miałam je w uszach leciała akurat moja znienawidzona piosenka a konkretnie "Kamień z napisem love" (nie pytajcie co u mnie robią piosenki których nie lubie) (w moim życiu też jej nie lubie)
W Warszawie:
Wynajęłam pierwszy lepszy hotel i poszłam spać bo była 23, a ja byłam wyczerpana jazdą.Następny dzień:
"Sandra, zastanów sie kilka razy czy chcesz do niego iść"- Myślałam.Stoje pod drzwiami Karola, mam nadzieje że mnie pozna... Wzięłam: jeden wdech, drugi wdech, trzeci, już miałam sie wracać do furtki lecz głupia ja nacisnęłam dzwonek...
-S... Sandra?- Powiedział. A ja odrazu przytaknęłam. Zaprosił mnie do domu.Wszystko mu wytłumaczyłam. Było mi jakby lżej. Pojechałam do hotelu.
Rom później:
Staram się unikać Karola. Jade dzisiaj z Jasiem na Meet up. Mam nadzieje że Karola nie będzie. Bo Blizna Na Sercu Została*...A może zrezygnował z nagrywania? Może...
Na Meet upie:
Nie chciałam iść z Jasiem do pokoju gdzie są YT berzy. Ptrzyłam na scene. Zobaczyłam... Tego samego przystojnego bruneta, którego tak bardzo kochałam... Dla którego tak sie zmieniłam...
Po policzku spłynęła mi jedna, samotna łza... Spojrzałam na Karola. Nasze spojrzenia sie spodkały... Nawet nie zauważyłam kiedy był obok mnie.
-Hej... Co ty tu robisz?
-No przyjechałam z Jasiem... Jakbyś nie wiedział to to mój chłopak.
-Szczęścia- Powiedziałem sztucznie sie uśmiechając.
-Dziękuje, tobie z Dominiką też.- Powiedziała a ja podziękowałem jej uśmiechem.
.
.
.
.
.
______
I tym oto powyższym incydentem kończe Rozdziały Limitowane i tocze wszystko dalej. Pozdro ♡
CZYTASZ
Uwierz W Marzenia//Kaiko FF
Fiksi PenggemarHistoria przez 50 rozdziałów opowiada o Sandrze i jej (nie) ciekawym życiu. Sandra jest w szoku po tylu przejściach postanawia... Co postanawia Sandra? Dowiesz się czytając! Zapraszam♡♥