#24

635 34 2
                                    

Reszta jeszcze spała a ja poszłam się umyć.

Wyjęłam z szafy bielizne białą bluzke na naramkach z czarnymi serduszkami i czarne krótkie spodenki. Umyłam się wysuszyłam włosy wymalowałam i zeszłam na dół.
Zrobiłam sobie śniadanie. Chciałam sie zemścić na Igorze za to że to on szczegulnie chałasował więc wzięłam opakowanie mąki i miske z wodą najpierw posypałam chłopaka mąką potem oblałam go wodą zrobiłam mu zdjęcie zanim sie obudził i szybko uciekłam do swojego pokoju i udawałam że śpie na moje szczęście obudził sie Kacper i to jego Igor podejżewał.

Ja nie mogłam wytrzymać ze śmiechu więc wysłałam mu MMS'a na którym było jego zdjęcie gdzie sobie uroczo śpi obsypany mąką i oblany wodą z podpisem: Ładne?

Od: Iguś:
Zabije cie...

Do: Iguś:
Droga wolna.

Nie dostałam odpowiedzi.

Dwa dni później:
Właśnie jesteśmy w drodze na plaże jest mega gorąco.

Osiem dni później:
Jeszcze tylko trzy dni i jedziemy do Polski. Obecnie jest godzina 20:30 ja zostałam z Karolem w domu a inni gdzieś sobie poszli.
-Karol ja nachwile ide po laptopa na góre. Powiedziałam.
-Poczekaj sekunde. Mam pytanie.
-No jakie?
-Będziesz mpją dziewczyną?
-Tak! Wykrzyknęłam i rzuciłam mu sie na szyje.

Następny dzień:
Obudziłam sie w świetnym nastroju o 11:14.
Zeszłam na dół i przy stole już siedzieli Igor i Karol.
-Cześć kochanie. Powiedziałam i pocałowałam Karola w policzek.
-Cześć Igor. Dopowiedziałam i poszłam do kuchni.
Tego dnia jeszcze byliśmy ekipą w trzech klubach.

O związku moim i Karola wie tylko Igor a tak to narazie nie będziemy nikomu mówić.
Może kiedyś wygadam coś Julii? Kto wie.

Następnego dnia sie tylko pakowaliśmy.

W samolocie do Polski byliśmy o 19:10 czyli będziemy około 1 albo 2.
Nie moge sie już doczekać przyjazdu do Polski.
.
.
.
.
.
.
.
____________
Hej
Jak pisałam jakieś bzdety to wiedzcie że jest 7:17 i chce mi sie spać.♡♥

Uwierz W Marzenia//Kaiko FFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz